Terug naar overzicht
Hey Sofie,Voorlopig ziet het er tamelijk goed uit hé! Ik wens niet meer dan droog, zonnig en weinig winderig weer. Hopelijk blijft het zo. Ik kan het niet geloven dat het bijna zover is!!!!! Spannend!!!! Ook van ons aan alle 20 aprilbruidjes: Geniet ervan! Ik kijk al uit naar jullie verslagjes. Ik zal mijn best doen er zeker eentje te posten!Groetjes,Nellie
Hallo,Hier net dezelfde bestelling gedaan! Momenteel zitten we op droog en 13°C volgens weerman op de radio. Hopelijk komen er nog wat graden bij!Geniet ervan!!
Hoihoi medebruidjes,Van mij mag het een paar graadjes warmer zijn dan de voorspelde 12°. Maar inderdaad, zo lang het maar droog is, dat is al héél belangrijk!!Via welke site(s) volgen jullie het weer op?Veel plezier zaterdag!!
Het wordt niet super warm, maar het zal droog zijn en licht bewolkt...komt goed!Ik heb het weer ook gevolgd, moet ook naar een trouw zaterdag :-).Geniet van jullie mooiste dag!!groetjesSandra
Veel plezier allemaal en alvast een dikke proficiat!!! Binnen 24 dagen is het mijn beurt :) Wij hopen ook op droog weer en een zonnetje, maar dat heb je uiteraard niet te kiezen! Ik breng alvast dit weekend eieren naar de Clarissen in Boom :)