Terug naar overzicht
Over welk vervoer gaat het juist? Ben ook nog op zoek naar betaalbaar vervoer....
Van waar ben je ergens? Want dit zijn huifkarren hier in de buurt. Wij betalen € 125 voor heel de dag...
@caroline, waar heb je deze gevonden aub? Over welk bedrijf gaat het juist?groetjes
Omai 125€ voor een ganse dag!!! Geweldig zeg! Van welke buurt ben je? Ik krijg er iets van van die prijzen...
Ik ben van Turnhout. Die mensen zijn van hoogstraten dacht ik.Sara, ik heb de gegevens van een vriendin gekregen. Dit is gewoon iemand dat dat doet met zijn eigen paarden. Ik moest er gewoon naar bellen en dit is dus geen bedrijf. Maar als je een prive berichtje stuurt dan zal ik de nummer door geven.Liefst.
@carolineik kan je om één of andere bizarre reden geenpb'tje sturen. ik krijg je proefiel net geopend. Maar als jij mijn profiel openkrijgt, mag je me altijd even de nummer al zenden aub?alvast bedankt
@ Jan, Dit is geen goedkope oplossing. Wij willen heel de suite samen houden. Dus wilde echt een huifkar. En als je dan zo'n goedkope kunt vinden is dit aangenaam....
@ Sara: Ik heb het geprobeerd. Hopelijk is het gelukt.Veel succesLiefs