Nu Online
Momenteel zijn er 504 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Gezocht: hotel te Hasselt voor bruidsnacht

16-4-2013 15:21:30
Hoi allemaal,
Wij zijn nog op zoek naar een hotel te Hasselt om onze bruidsnacht door te brengen. Ook de ouders en broers en zussen zullen hier blijven slapen. Nu kennen we wel allemaal de grote ketens in Hasselt, maar ik wou aan jullie vragen of er iemand misschien een aanbeveling heeft? Ooit in Hasselt al in een hotel/B&B verbleven waarvan je zegt: daar moet Veva haar bruidsnacht doorbrengen!

Voorwaarden voor ons:
- minimum 5 tweepersoonskamers
- late check-out mogelijk (dus tot 15u-16u mogen gebruik maken van de kamer)
- parking beschikbaar

Iemand tips?

Veva
28-9-2013
Meld misbruik

Reacties: 11 | Gelezen: 622

Michèle
24-8-2013
 Meld misbruik16-4-2013 15:43:02

Het ligt op een 20 min van Hasselt, maar de pits in Heusden Zolder is echt geweldig. Het is ook een spa, en het ligt op het circuit van Zolder (wat je verloofde dan misschien weer geweldig vindt ;)).
Een andere aanrader, villa saporis, is nieuw, nog niet uitgetest maar ziet er wel heel charmant uit aan de buitenkant :) dit ligt net voorbij het station.

Marieke
18-5-2013
 Meld misbruik16-4-2013 16:11:07

Hassotel suite is echt zooooo zalig.

Met een supergroot terras, een echte vis en een bad met uitzicht over de stad.
Supervriendelijk personeel en heel lekker ontbijt.

Marieke
18-5-2013
 Meld misbruik16-4-2013 16:13:05

Drie tv's zijn er in die kamer en je bad staat bam in het midden van de badkamer

je kan het water laten overstromen.
Er is ook een grote douche.
Ik logeerde er eens, was verrassing van mijn lief :)
Bed heeft een sterretjeshemel (met lichtjes)
Zou er direct teruggaan.

Michèle
24-8-2013
 Meld misbruik16-4-2013 16:30:59

Veva, dat van Marieke klinkt toch vééél te goed niet? ik zou zelf gaan als ik kon! Al moet ik maar de straat oversteken van de feestzaal naar huis, en naar Hassotel zou 10 min rijden zijn :p

Marieke
18-5-2013
 Meld misbruik17-4-2013 9:01:01

ja echt een aanrader.

Dat is geen superchique hotel maar ik vond het er net daarom zo fijn.
Je voelt je daar helemaal op je gemak.
het terras heeft zalige ligzetels en de kamer is in drie delen opgedeeld:
Groot slaapgedeelte met grote flatscreen
Leuk loungedeelte met flatscreen en vis :)
Zaaaalige badkamer met aparte doucheruimte en een bad met weer een grote flatscreen en aanpasbaar licht en water dat kan overstromen en helemaal in glas langs 1 kant zonder inkijk. (je hebt wel gordijnen)
Supersupersuper zalig.
Het terras ligt aan de zonnekant.
De gewone kamers zijn basic maar fijn. Daar logeerde mijn lief eens toen hij er was voor zaken.
Ik wou dat ik er zelf kon logeren met onze gasten :)

WWW.DISCOVIDEO.BE

Meld misbruik17-4-2013 9:01:50

Google "maps" niet vergeten te raadplegen.
grtz

Marieke
18-5-2013
 Meld misbruik17-4-2013 9:06:37

http://instagram.com/p/KPHoz9QM6d/

Ik twijfel nu wel over 3 flatscreens of twee
maar uiteindelijk is 't dat niet dat belangrijk ishe :)
Dat zijn alle foto's die ik kon terugvinden van mijn verblijf daar :)

Veva
28-9-2013
 Meld misbruik17-4-2013 15:30:36

Bij Hassotel hadden we al eens informatie gevraagd, maar die stuurden ons gewoon de informatiebrochures zonder prijzen...
Misschien toch nog maar eens aandringen naar prijzen na Marieke haar verhaal hier :-)

Marieke
18-5-2013
 Meld misbruik17-4-2013 16:02:23

Zeker doen. Ik had een superbehulpzaam iemand. Die heeft zelfs een kappersafspraak enzo voor mij geboekt toen ik daar logeerde.

Brigitte

Meld misbruik18-4-2013 11:52:00

marieke ,

heb de prijzen even opgezocht
jullie hadden de duurste kamer , de suite , 200 euro
is wel duur voor 1 nachtje , maar als je het kan betalen , zeker doen , want het ziet er gewoon zalig uit .

Veva
28-9-2013
 Meld misbruik18-4-2013 12:00:32

Hoi,

na te overleggen met de hubby to be hebben we gekozen voor Villa Saporis. Dit omdat we de persoonlijke aanpak van een B&B wel zeer hard kunnen waarderen.
Toch bedankt voor de input allemaal!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...