Terug naar overzicht
~ Today is when our book begins, the rest is still unwritten ~ Dit zal er bij ons alvast staan. Komt uit liedje Unwritten van Natasha Beddingfield ;).
Waar heb je de houten letters gehaald?
ik volg mee, hier gebruiken we ook houten letters.Ofwel zal m'n ventje ze zelf maken ofwel gaan we ze aankopen. Ben er nog niet helemaal aan uit.Hoe hebben jullie het gedaan? Hebben jullie ook een '&' tekentje?
wij hebben een &-tekentje, ik heb ze besteld bij liefenleuk.be , heel tevreden over.
Dit gaat er bij ons bijstaan: (met dank aan een mede-bruidje hier op het forum ;-) )Een kleine zin, een groot verhaal,in je eigen woorden, in je eigen taal.Al wat je kwijt wil, laat het ons weten,zodat we geen enkel moment van deze mooie dag vergeten!
http://www.muylenberg.be/Index2.html Voor wie houten letters zoekt en in de buurt van Turnhout woont: in dagcentrum Muylenberg maken de bewoners houten producten op maat. (Ik bestel er zelf regelmatig kapstokjes (die een naam vormen) en die zijn altijd mooi afgewerkt.) Je ondersteunt hun werking en het is heel betaalbaar. Zeker de moeite om eens te informeren wat er mogelijk is.
Op die website ga ik zeker eens kijken! De bruidjes die dat gedaan hebben, hebben jullie dan de 3 tekens laten beschrijven? Of eerst enkel de '&' of enkel de initialen? Ik zou het namelijk spijtig vinden als er een stuk helemaal onbeschreven is, op een lettertje, dus heb het liever zelf een beetje in de hand :-)En hoe groot hebben jullie dat genomen?
bedankt voor jullie reactie! xje