Nu Online
Momenteel zijn er 665 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Aftelstrook

17-4-2013 9:20:11
Iemand een idee war die aftelstrook naartoe is als ze er niet meer is? :) Zo om te tellen hoe lang het nog is voor de trouw. Alvast bedankt!

Gwen
27-7-2013
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 673

Katrien
20-4-2013
 Meld misbruik17-4-2013 9:25:28

Dat hangt er vanaf of je jezelf aangemaakt hebt als "bruid(egom)" of als "bezoeker".
Je moet echt als bruid(egom) ingelogd zijn, anders heb je geen aftelstrookje. En je moet dus ook een trouwdatum hebben, en dat zie ik niet bij je naam staan.
Maar als ik het goed heb, kan je maar 1x je "status" wijzigen!!

Gwen
27-7-2013
 Meld misbruik17-4-2013 10:23:41

Thx! Maar ik heb dat allemaal ingegeven en vorige keer had ik wel zo'n aftelding... Ik zal me eens af- en aamelden. Bedankt!

Katrien
20-4-2013
 Meld misbruik17-4-2013 15:06:08

Je moet bij je accountgegevens eens kijken bij "profieltype". Daar staan verschillende opties. Eén daarvan is "familie/kennis van bruidspaar". En volgens mij heb jij dat aangevinkt, want dat is ook de avatar die overeenstemt met hetgeen ik boven je naam zie staan.
Dat profieltype kan je 1x wijzigen. Als je dat dus wijzigt naar "bruid", ga je een aftelkalender zien staan.
als het op "bruid" stond, en nu dus op "familie/kennis" heb je het misschien per ongeluk veranderd, en kan je het niet meer wijzigen. Misschien dat de beheerders je dan wel verder kunnen helpen.

Gwen
27-7-2013
 Meld misbruik18-4-2013 16:45:14

Oph ok! Thx! Dat kan wel, want vorige keer zeiden ze dat ik, om een of andere reden, mijn accountgegevens moest aanpassen. En die avatar enz was daar ook bij. Tzal daaraan liggen. Thx!

Gwen
27-7-2013
 Meld misbruik18-4-2013 17:44:39

Tis gelukt! Thx!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...