Terug naar overzicht
Dat hangt er vanaf of je jezelf aangemaakt hebt als "bruid(egom)" of als "bezoeker".Je moet echt als bruid(egom) ingelogd zijn, anders heb je geen aftelstrookje. En je moet dus ook een trouwdatum hebben, en dat zie ik niet bij je naam staan.Maar als ik het goed heb, kan je maar 1x je "status" wijzigen!!
Thx! Maar ik heb dat allemaal ingegeven en vorige keer had ik wel zo'n aftelding... Ik zal me eens af- en aamelden. Bedankt!
Je moet bij je accountgegevens eens kijken bij "profieltype". Daar staan verschillende opties. Eén daarvan is "familie/kennis van bruidspaar". En volgens mij heb jij dat aangevinkt, want dat is ook de avatar die overeenstemt met hetgeen ik boven je naam zie staan.Dat profieltype kan je 1x wijzigen. Als je dat dus wijzigt naar "bruid", ga je een aftelkalender zien staan.als het op "bruid" stond, en nu dus op "familie/kennis" heb je het misschien per ongeluk veranderd, en kan je het niet meer wijzigen. Misschien dat de beheerders je dan wel verder kunnen helpen.
Oph ok! Thx! Dat kan wel, want vorige keer zeiden ze dat ik, om een of andere reden, mijn accountgegevens moest aanpassen. En die avatar enz was daar ook bij. Tzal daaraan liggen. Thx!
Tis gelukt! Thx!