Terug naar overzicht
Bridezilla is aangekomen.
Ik weet niet wat het is, maar nu het nog iets meer dan 1maand is, beginnen de zenuwen hier enorm te komen. En met die zenuwen hebbenbridezilla ook hun intrede gedaan. Ik maak me over alles ongerust en ben gewoonniet meer rustig. Emoties laaien alle kanten op!
Ik hoop echt dat dit geen maand gaat aanslepen :-O
Ocharme de bruidegom ... :p
Ik vrees dat ik daar ook last van ga hebben, al gaat het tot nu toe goed. Gisteren spijtig ook wat ruzie gehad rond de uitnodigingen. Dan denk je achteraf, waarom lukt het niet om daar normaal over te praten...! Rustig blijven ademen, even wat anders doen en dan komt de rest wel in orde! Nog even en je dag is er!
Die bruidegom moet niet klagen en in zijn taakJE vliegen dan heb ik geen reden om bridezilla te worden tegen hem
Herkenbaar :-) en het zal er niet op beteren vrees ik als je het al een maand op voorhand hebt...af en toe ook eens een pauze inlassen in de voorbereidingen...maar alles komt goed ;-) dus niet te veel stressen en vooral nog genieten van die laatste voorbereidingen!groetjes en succes!Sandra
Och troost u bruidje 2013.Hier nog 113 dagen op de teller en ik heb het sommige dagen al...Ik hoop hier ook dat t niet te vaak voor gaat komen ;-).Is volgens mij heel normaal hoor...Op tijd in en uitademen denk ik dan :-).Succes met jou laatste maandje wat gaat omvliegen...
@Sandra: nu niet meer veel tijd om een pauze in de voorbereidingen te lassen. Het is nu 1 rechte lijn richting trouw!
Wij trouwen net dezelfde datum en ik heb net hetzelfde probleem sinds een week ongeveer met een absoluut hoogtepunt toen de teller onder de 40 ging ;-)groetjesElsje
Oeioei dat belooft!! Ik krijg nu soms als de kriebels als ik er aan denk dat het 'bijna' zo ver is :-)Maar een echte bridezilla ben ik (nog) niet ;-)
Goed te weten dat ik niet alleen ben Elsje. Voordeel: ik heb vandaag al veel geregeld!1. Idee gastenboek 50% uitgewerkt2. navraag over de huwelijkskaars check3. Huwelijksnacht kledij Besteld
Ken het gevoel! De voorbije twee weken heb ik toch ook af en toe een bridezillamomentje :p nochtans zijn we op tijd met alles, tja gewoon de zenuwen die opkomen zeker ....
Hier is ook al bridezilla op bezoek gekomen :-pMaar meestal tegenover vreemden (vb de verkoopster die hielp met het kiezen van de kostuums, we waren tussen 3 hemden aan het twijfelen, een witte, een gebroken witte en een créme kleurige, ze zaten alle 3 in een plastiekje zegt die verkoopster degene die ik open doe MOET je kopen, mijn reactie was dan van ja kan hij die nie gewoon passen dan zien we wat er mooist bij zijn kostuum past enzo, maar dit 'kon' blijkbaar niet, we moesten ze dan maar alle3 kopen, ik ben binnen in eventjes gaan 'flippen' stoom kwam net niet uit mijn oren, dan ben je daar betalende klant en kon nog geen correcte service geven, die dame had wel onmiddellijk door, dan ben ik maar van lieve vriendelijke, naar kordate en moeilijke klant overgestapt!)Het is ook normaal denk ik, iedere bruid heeft een bepaald beeld voor ogen over hoe hun dag er uit ziet, je bent daar maanden mee bezig, iedereen wilt perfectie nastreven op hun trouwdag. wat absoluut normaal is dit word een van de mooiste dagen uit ons leven!Dus mijn conclusie is, wij hebben verdorie recht om de bridezilla uit te hangen! Maar niet altijd hé, probeer te genieten, en als iets niet lukt of loopt zoals ik wil, tel ik tot 10 adem goed in en uit en alles loopt vanzelf wel goed! ;-)Misschien een goeie tip, met hubbie to be een saunake doen, of eens lekker uit eten gaan, een avondje vol ontspanning, kan echt wonderen doen! Veel succes nog
Ondertussen zijn de nachtmerrries ook al gearriveerd, hopelijk betert dat nog want ik zou liefst toch niet met wallen op mijn foto's staan :-)Een van de nachtmerries is ondertussen wel uitgekomen, in de ring van mijn toekomstige staat de verkeerde naam! Ma alle geluk we zijn er op tijd bij en dinsdag zullen we normaal al de correcte versie hebben!
Met nog 8 dagen op de teller ben ik bridezilla-af (oef) maar is mijn wederhelft volop groomzilla geworden: hij stresst nu over alles!!