Terug naar overzicht
Je kan toch gewoon zeggen dat je een verrassing hebt en dat die zolang in beslag neemt. Daarom hoef je niet te vertellen wat dit juist is.
ik heb dat al gezegd maar het is niet zozeer van neemt zoveel tijd in beslag, het is iets voor enkele uren en de persoon die hiervoor verantwoordelijk was zal dus zijn functie verliezen want mijn verloofde zal dit kunnen doen... en daarom verandert niet echt de dagplanning, zeker niet, maar eerder wel beetje het transport :-)
hey Nathalie, evn met de desbetreffende persoon overleggen (lees;onder 1 hoedje spelen) Vertel hem dat je iets in petto hebt(details zijn niet nodig) en dat hij gewoon moet meespelen met de dagplanning die je verloofde opmaakt... Dat komt wel in orde, hij zal het super vinden!!!!!!
Ik zou je verloofde ook gewoon zijn planning laten opmaken hoor ;-) En maak er naast zelf een planning op en zorg ervoor dat jou planning uitgevoerd wordt!
Ik zou ook je verloofde de planning laten maken, maar gewoon afspreken met de personen voor de verrassing. En zelf de planning aanpassen zonder dat hij het weet. Laat hem maar in de waan, te groter zal de verrassing zijn!