Terug naar overzicht
Wij hebben daar 2 topfeesten gehad!!
Dat was ook onze keus. Het schijnt heel goed te zijn MAAR hun administratieve afhandeling is een ramp. De prijzen zijn totaal onduidelijk en je weet nooit op welk bedrag je zal uitkomen.Ze zijn ontzettend slecht in opvolging.Maar de locatie is zeer mooi en de feesten schijnen uiteindelijk wel goed te zijn.Ik werd doodzenuwachtig van hen dus heb bewust een andere zaal gekozen.Ik wil duidelijkheid en geen stress. :)
Wij geven daar ons feest, voorlopig heel tevreden. Wat Marieke schrijft, was inderdaad waar, maar intussen is er iemand aangenomen die enkel voor de evenementen verantwoordelijk is dus wij hebben (voorlopig toch) geen klagen. De brochure, formules en uiteindelijke offerte waren heel duidelijk, maar niet bij de goedkoopsten.
Eva, daar ben ik wel blij om want ik werd er volledig gek van. Als ze beter communiceerden dan hadden we ons feest zonder twijfel daar gegeven.Ik vind het echt een zalige zaal en hoorde over eten enzo ook veel positiefs.
Een collega van mij heeft daar haar trouwfeest gehouden en dat was een super feestje. Mooie locatie en lekker gesmuld
We gaan er binnenkort alvast eens een kijkje nemen! Ben benieuwd!We hadden al meer informatie opgestuurd gekregen en hebben zo al een (voorlopige) schatting kunnen maken van het kostenplaatje...zodat we 'ongeveer' weten aan wat we ons kunnen verwachten :) ...maar een mooie locatie vind ik toch wel zeer belangrijk op de trouw zelf, en dat zouden we met dit wel hebben denk (en hoop) ik! Als jullie willen, hou ik jullie hiervan op de hoogte! Onze andere keuze van feestzaal zou Stuurboord zijn...@ Marieke: mijn broer gaat op dezelfde dag als jullie trouwen! ;)
Ik ben er al gewoon gaan eten en het eten is er inderdaad geweldig. Ook heel mooie zaal! Ik wist niet dat ze ook trouwfeesten deden :)