Terug naar overzicht
maandverband/tampon/inlegkruisjes rollertje voor de pluisjesvochtige doekjesflosdraadzou een dafalgan ofzo zeggen maar dat is misschien niet zo verstandig (in combi met alcohol)
Voor de vrouwen ook nog teenslippers?
Ik vind het een super idee! Was het zelf ook van plan. Maar euh... condooms? Ik hoop stiekem wel dat er op ons feest geen koppels verdwijnen om daar stiekem in de toiletten effe... Als je een dagfeest hebt is zonnecrème en aftersun wel handig, maar bij ons is het 's avonds en volledig binnen, dus denk niet dat we erg gaan verbranden :-)Labello vind ik maar raar om door iedereen te laten gebruiken, niet? Of voorzie je verschillende die ze dan mogen meenemen? Ik zet er bij mij ook nog zakdoekjes, maandverband/tampons, brilpoetsdoekjes, een nagelschaartje en vijltje bij en doekjes om vlekken te verwijderen (ik ken mezelf :d).
Condooms ? Dat vind ik ook maar raar ? Het is toch geen studentenfeestje ?
Wij gaan dit ook doen, maar niet al té uitgebreid.Ik ga voorzien:- deo- haarlak- muntjes- zakdoekjes- vlekkendoekjes- pleistersDat is de basis die je nodig hebt denk ik, anders wordt het te veel vind ik dat daar staat.
Ontschminkingsdoekjes. Altijd handig als je wil bijschminken of wat uigelopen make-up hebt
en géén condooms. dat vind ik echt stijlloos. Het is een volwassenfeest he
Ik doe er ook nog staaltjes parfum bij en inderdaad geen condooms :-)
ikke ook geen condooms maar wel 'col' voor de mensen met een vals gebit hihi (zijn er in onze familie/kennisenkring heel wat en is vaak een gespreksonderwerp)
Hihi, Kelly, super! :-)
Ha! Stéphanie, Ik heb dus werkelijk nu pas door, dat je dé Stéphanie bent :-pGoe bezig weer, Jessie... :-Dbtw: als ik ergens mee kan helpen deze week - voor 't werk of voor de trouw of zo, laat maar horen he!