Terug naar overzicht
Die (oudere) dame van Xantippe in Brugge is écht iemand met vakkennis! Héél sterk in opsteekkapsels!Greetz,Christwww.christvilez.be
Ik heb met geen van beide kappers ervaring maar ik kan je inde regio zeker kapsalon Absolu in Oostkamp aanraden! Dat is mijn vaste kapper sinds eeen tweetal jaar. Ik heb een tijdje moeten zoeken naar een goede kapper in de regio maar ben echt supercontent van Absolu en ik ga nooit meer ergens anders heen .
Hallo Ann, mijn collega Chrisitne is inderdaad top! Ik heb trouwens bij haar reeds diverse cursussen gevolgd vroeger.Mocht je alsnog liever iemand aan huis hebben;ik kan je alvast helpen met haar en make-up op maat, en ik kom vanuit Berchem/Wilrijk naar je toeik ben kapper, visagist, doe make-up en opsteekkapsels volgens gelaatsvorm en stijl, en ik kom aan huis de dag van je trouw.Ook is er een vrijblijvende proefsessie mogelijk.kijk eens op www.michelsas.be ook op deze site enkele foto's van mijn werk,Contacteer ons gerust voor vrijblijvende informatie via info@michelsas.bemet vriendelijke groeten,Michel