Terug naar overzicht
hoi ik zit in hetzelfde schuitje. Van mij is het nog een jaar. Ik heb al mijn trouwkleed, zaal, dj, kerk en fotograaf vastgelegd maar nu is het afwachten om aan de rest te beginnen.Om mij toch een beetje bezig te houden loop ik alle sites af, noteer ik ideetjes, maak ik al een gastenlijst, knutselideetjes,...Vanaf september kan ik er dan weer invliegen :)
Ik zoek ook ideetjes en noteer die dan zodat ik in het najaar kan kiezen uit verschillende ideeen. En janadenken over de gastenlijst, suite, ...
Ik ben toen begonnen met hier en daar al iets klein te beslissen en te kopen.vb dingeetjes die je zelf zou willen maken...Je kan ook al eens gaan kijken voor ringen, eventueel zelfs je kleed ! De uitnodigingen hebben wij ook snel gekozen...
Sowieso hou ik ook alle leuke ideetjes bij..Ik heb vandaag contact gehad met iemand die werkt in een bruidswinkel en de nieuwe collecties komen toe eind september/begin oktober en zou dus genoeg tijd hebben als ik er dan voor ga kijken! Voor de uitnodigingen heb ik al 100en stuks bekeken maar nog bij geen enkel een wauw-gevoel gehad.. Misschien laat ik deze zelf ontwerpen door een nicht van mijn hubby-to-be en deze laat ik dan drukken...Zal mij nog wat bezighouden..Bedankt voor de tips en geniet van de voorbereidingen! :)
@ Jan: wij trouwen niet voor de kerk, maar houden een ceremonie in onze feestzaal.. Ik moet wel nog eens contact opnemen met de persoon die dit zal doen, maar ook hij is van ons huwelijk op de hoogte aangezien het een buurman van mijn ouders is..Doordat we onze ceremonie ook daar doen en we blijven slapen in een hotel niet ver van de zaal hebben we ook niet echt vervoer nodig..Ik zal wel al zeker eens op zoek gaan naar teksten die ik zou kunnen gebruiken voor tijdens deze ceremonie!
niks te vroeg,ik was ook al langer dan een jaar begonnen en dat leek nog lang 400 dagen op de teller...en nu zijn't er nog 127...'t gaat zo rap en ik ben zo blij dat we dat allemaal bijna geregeld hebben,de zaal was 't eerste...de fotograaf ,mijn kleed,de dj,huwelijkscontract(moeten nog gaan tekenen ),gemeentehuiss,kerk,vervoer,uitnodigingen zijn klaar,ringen,bruidskinderen,getuigen,astenlijst,accesoires...decoratie...EN DE LAATSTE MAANDEN KAN IK RELAX IN DE ZON GAAN LIGGEN...als't goei weer is!
sorry schrijffouten,te vlug hihi
Heb je je getuigen al gevraagd? Mijn lief en ik hebben er speciaal een filmpje voor gemaakt. Plezant tijdverdrijf, kan ik je wel zeggen:). Verder hebben we onze uitnodigingen zelf ontworpen (op basis van een album van een band- wij zijn ook erg muziekliefhebbers) en is mijn lief al een paar dagen bezig met cd's te maken (bedankje voor de gasten). Wij leven ons hier helemaal uit, ben nog nooit zo creatief geweest;)
Je kan vb ook een powerpoint(foto's van jullie vanaf baby tot aan verloving) maken om te laten afspelen op het avondfeest. Daar kruipt ook heel wat tijd in!Een 101-redenen-waarom-ik-van-je-hou-boekje is ook een mooi tijdverdrijf :)
Charlyn :DDBeter aan alles te vroeg beginnen, dan te laat!Ik zat de eerste maand ook al vanalles te doen en iedereen keek zo raar en zei me dat het veel te vroeg was!Maar nu ist nog 15 dagen en zit hier al heel de weekavonden nog prutswerkjes te doen die afmoeten tegen de 27e want dan moet alles naar de zaal gebracht worden...