Terug naar overzicht
Sanne van waar ben je ergens??? Mss makkelijker om mee te zoeken.Liefs Caroline
Hey CarolineIk ben van Vorselaar, bij Herentals!
Goh dat vind ik toch wel veel voor een huifkar hoor! Wij hebben er zelf één en ik weet niet hoeveel mijn vriend vraagt maar zeker veel minder hoor! Als je wil vraag ik het wel een keertje na (wij zijn van Kalmthout en ik weet niet zeker of hij het ziet zitten zover te rijden) Op onze huifkar kunnen zo'n 14 - 16 volwassenen..Zal nog adresjes vragen want hebben er wel een aantal (al weet ik niet wat ze vragen maar door te bellen kom je veel te weten hé!)Groetjes
Ochja voor ik het vergeet wij hebben trekpaarden dus dat moet je ook nog goed vinden natuurlijk!
Hey StefVraag maar eens na bij je vriend, dan kunnen we alvast vergelijken! Andere adressen zijn ook steeds welkom!
Hé Sanne,Voor ons is het te ver maar mocht het in de buurt zijn (waarmee we bedoelen max 30minuten rijden met auto en paardentrailer en huifkar achter andere auto) zou mijn vriend voor een rit van 3 km 150 euro vragen... (je steekt er vooraf ook heel wat tijd in natuurlijk dus dat is toch wel zeker het minimum wat ze hier in de buurt ook vragen)Hij ging in de club navragen want er zijn er nog wel enkele die dichterbij wonen...Groetjes
Merci Stef!
Hey Sanne, Ik ben zelf van Turnhout. Wij hebben een huifkar voor 125 euro voor heel de dag. Er kunnen een 18 volwassenen op dacht ik. En die mensen zijn van hoogstraten. Weet niet of ze tot Vorselaar komen. Want wat jullie zoude betalen is echt wel veel.
Hey CarolineMerci voor de tip!
Hey Caroline , wij zijn ook nog op zoek naar een goedkoper alternatief voor de suite Wij zijn van Nijlen Kan je aub het adres van de mensen van Hoogstraten die de huifkar verhuren even doormailen ?Bij ons is het nogal dringend , onze dochter trouwt binnen 11 weken ons e-mailadres paul.de.bruyn@scarlet.beAlvast superbedankt !