Terug naar overzicht
Hey Lies,Ik ben van Bredene en mijn kapster is in Oostende. Ze komt niet aan huis, maar doet nog steeds regelmatig bijscholing voor opsteekkapsels voor huwelijk en ze kan er wat van! Ik ben toch altijd al enorm content geweest van haar en voor m'n trouw ga ik ook naar haar.. Mocht je interesse hebben, het kapsalon noemt l'époque en is te 8400 Oostende, Mariakerkelaan 166 (059/43.89.50). Ze doet make-up ook ;-). Zo, je ziet wel hé :-)Groetjes!
Oja, een vriendin is onlangs naar 'kapsalon Beirens' geweest om haar haar te laten opsteken voor de trouw van haar zus (was zeer mooi gedaan). Het kapsalon is in de Duinenstraat te Bredene (winkel-/wandelgedeelte). Zelf heb ik geen ervaring met deze kapster, maar ik heb er ook al veel positief nieuws over gehoord.Groetjes!!
Bedankt Kimberly!!!Eens checken in Bredene. Liefst wil ik wel aan huis. mariakerke vind ik wat ver. Gezien de planning vrij strak is, naar daar rijden lijkt me te veel tijdverlies... Mijn sminkster komt al aan huis. Dat is van mooi in oostende.
Hoi Lies, alvast gefeliciteerd met je aanstaande huwelijk.Ik kan je alvast een gratis proefsessie aanbieden, neem eens een kijkje op mijn website.. www.imagebeauty.be groetjes Sofie Image&Beauty
Dag Sofie, Ik heb al een sminkster. is een goede vriendin van mij en heb dat al beloofd. Dus dat staat vast. Doe je ook alleen haar? grtjs
Hallo Lies,ik kan je alvast helpen met haar en/of make-up op maat, en ik kom vanuit Berchem/Wilrijk naar je toeik ben kapper, visagist, doe make-up en opsteekkapsels volgens gelaatsvorm en stijl, en ik kom aan huis de dag van je trouw.Ook is er een vrijblijvende proefsessie mogelijk.kijk eens op www.michelsas.be ook op deze site enkele foto's van mijn werk,Contacteer ons gerust voor vrijblijvende informatie via info@michelsas.bemet vriendelijke groeten,Michel