Terug naar overzicht
Veel plezier vandaag! geniet er maar van en de grote dag zelf is ook niet ver meer af he!!!!grts Eva
Ik ga woensdag ook voor de (normaal gezien) laatste keer... Ik ben net zo zenuwachtig als jij. Raar, hé?Veel plezier :-)
Een ramp!Om te beginnen was mijn kleed veel te krap aan mijn buik geworden. En tot overmaat van ramp was het ter hoogte van mijn borsten veeeeeeeel te groot en hing het helemaal los!Had het de laatste keer gepast in December. En toen was alles perfect! Snap het echt ni!Nu maar hopen dat het nog op tijd kan herstelt worden! Zie het even niet meer zitten!
Oei Els! Hoe kan dat nu? Dat lijkt mij wel heel vreemd! Als je bijkomt, kom je toch ook bij aan je borsten en niet alleen aan je buik en omgekeerd?Ik duim mee dat alles goed komt, maar dat zal wel!!!!
Ni te doen! Na een paar slapeloze nachten werd ik toch echt bang! Was zelfs al op het internet op zoek naar een ander koeed. K was zo erg dat Ronald (mijn toekomstige) op de duur zei dat hij er eens ging naar kijken. Wou dit eerst niet! Maar ten einde raad ben ik toch maar gezwicht. En wat bleek?:Het paste wel! Ik stond daar te wenen in mijn kleed van geluk! Wat bleek?;Koortje was helemaal verkeerd geknoopt! Al is de magie an het in trouwkleed te verschijnen voor mijn toekomstige eraf, toch ben ik blij dat ik me daar geenvzorgen meer over hoef te maken!
Oef!!! Geniet nog even van de laatste voorbereidingen en veel plezier op JULLIE dag (ik zit dan nog even te relaxen in Rome ;))!
oei, maar het is dan toch allemaal nog in orde gekomen!! das het belangrijkste en nu proberen te ontspannen , zodat je kan genieten van de dag zelf! alé ja dat zeggen ze toch ook constant tegen mij lol, ik heb nog ietsje langer op 31 mei is het aan mij!
mercikes Tineke, geniet van je vakantie en ni te veel aan de trouw denken. Eva, bedankt en ga da proberen...