Terug naar overzicht
Volgens mij zijn er zelfs veel winkels die pas in oktober hun collectie binnen krijgen. Ik ben gaan passen in september en had achteraf spijt want ik heb het gevoel dat er nog niet veel binnen was.
In de winkel waar ik mijn kleed haal is het vanaf eind september begin oktober.
Maar 8 maand is dan nog ruim op tijd om een kleed te kiezen? Want ik weet niet zo goed hoelang het bestellen enz duurt..
ik zit met dezelfde vraag dus ik volg even mee :)
Vanaf augustus begint de nieuwe collectie binnen te komen. De meeste winkels hun collectie van 2014 is dus eind september - begin oktober in orde. Zo was het vorig jaar toch, toen ik voor info belde :) Ik heb toen naar 2 winkels gebeld: de ene winkel zei dat de eerste kleedjes van de nieuwe collectie in augustus beginnen binnen te komen. Zij hadden alles half september. De 2e winkel kreeg de eerste kleedjes ook half augustus, en hadden alle kleedjes binnen eind september. Dan werd alles op orde gebracht en half oktober hing alles in de winkel.
oh ja: ik was toen nog net op tijd! Heb mijn kleed half oktober gekozen :) Dus Sofie, dat moet bij jou ook nog lukken!
Oke dan kan ik best wachten tot half oktober :) ik hoop alleen dat ik er dan snel eentje vind want anders zal de stress wel komen ;)
Hey in septeber word de nieuwe collectie voorgesteld met shows etc..... en half oktober zijn de meeste jurken in de winkels verkrijgbaar :-)Ik ga zelf vanaf half oktober op jacht ;-)
Natacha, als jij half oktober op tijd bent dan ik normaal ook he ;)
Ik trouw dit jaar in juli en ben in begin november gaan kijken, kiezen, passen en bestellen! :) dus je kan zeker wachten op de nieuwe collectie om op tijd te zijn hoor!
Ik volg hier ook nog eventjes mee want ben ook razend benieuwd naar de antwoorden. Ik ga echter in de maand mei al eens bellen naar de winkels waar ik graag mijn droomkleed zou willen vinden om hen te vragen wanneer ik best een afspraak kan maken om zoveel mogelijk keuze te hebben uit de collectie van 2014... Ik hou je hiervan op de hoogte!
Ik heb gisteren enkele winkels gebeld en de meeste zeiden dat ik al mocht komen maar er was een mevrouw en die zei dat ze vaak niks zeggen van de nieuwe collectie maar dat zij aanraadt om te wachten. Ze zei dat ik misschien spijt zou krijgen als ik nu een prachtige jurk zou zien en ze zou bestellen en dan merken dat de nieuwe collectie toch mooier is.. En als de nieuwe collectie uit is kan je ook nog 'oude' collectie passen zei ze :)
Ik heb deze week contact gehad met een dame die werkt in een bruidswinkel te Roeselare.. Daar, en in de meeste winkels, komen deze toe eind september, begin oktober.Toen vroeg ik haar ook als ik nog op tijd ging zijn voor mijn kleed en dit was zeker en vast geen probeem! Ze raden minimum 6 maanden op voorhand aan, maar het kan eigenlijk op een kortere periode ook :)
Dat is een hele geruststelling om te horen Charlyn :) 6 maanden dan gaat het zeker nog lukken :) Dus eind oktober zou de collectie dan toch overal moeten binnen zijn he..
Dan kijken de bruidjes 2014 met z'n allen uit naar oktober ;-)
Inderdaad oktober zal een spannende maand worden :)
Ja inderdaad :D Allemaal aftellen naar hetzelfde :D