TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
annabel
12-8-2006
|
13-11-2006 10:40:45
Hallo Vicky
Ik ken iemand die afkomstig is van regio Oostende. Ze zijn normaal met 2 personen. Ze zingen en spelen gitaar. Wij vonden het alleszins heeel geslaagd! Ik kan je wel gsm of email doorgeven als je jouw emailadres opgeeft.
Groetjes Annabel
|
|
Sissi
26-5-2007
|
13-11-2006 12:50:16
Hey Annabel,
Kan je mij de gegevens ook eens bezorgen op sissi.gevaert@pandora.be Weet je misschien of ze beperkingen opleggen qua afstand?
Alvast bedankt!!!
Groetjes, Sissi
|
|
Veerle
|
13-11-2006 13:14:33
Dag Vicky,
wij hebben voor de kerk onze muziek geboekt via dsomusic. Die mensen zijn wel van Deurne (Antwerpen) maar wijzelf trouwen in Ternat (tussen Brussel en Aalst) en het was voor hen geen enkel probleem. Ze spelen in heel Vlaanderen. We zijn afgelopen weekend op gesprek geweest en ik moet zeggen dat zowel mijn vriend als ik er een heel goed gevoel aan overgehouden hebben. Zeer sympathieke meneer, we hebben boekjes en cd's meegekregen om alles te bekijken en hij heeft ook live voor ons gespeeld! Het is dan wel niet in de buurt, maar misschien het proberen waard? groetjes,
Veerle
|
|
Debra
11-8-2006
|
13-11-2006 14:17:55
Hoi,
Ikzelf zing ook in huwelijksvieringen maar doe dit wel met een orkestband. Als je geïnteresseerd bent dan mail je maar. debrastevens30@homail.com
Debra reeds 94 dagen getrouwd
|
|
Tine
14-10-2007
|
13-11-2006 17:26:17
Wij hebben gekozen voor Isabelle & Marc. Zij zingt en hij speelt gitaar. Wij zijn naar een trouwmis gaan kijken waarin ze zongen en we waren direct verkocht. Echt heel mooi was het. We hebben hen dan ook meteen vastgelegd. Hun mail adres is isabelle.dewulf@tiscali.be. Ik weet dat ze overal zingen, maar als ik me niet vergis komen ze uit de buurt van Brugge.
|
|
tine
|
26-11-2006 15:16:25
Kijk eens op www.contorno.be voor klassieke muziek voor uw huwelijksviering!
|
|
Ann
|
|
|
Werner
|
8-12-2006 0:38:15
Beste,
u kan eens kijken op www.sharpthree.be
Daar kan u luisteren,onze gegevens vinden,....
Met vriendelijke groet,
Werner.
|
|
Vanessa
|
18-12-2006 23:51:41
hi, wij : pianist en zangeres... wil je info: vanessa.loncke@telenet.be
groetjes,
|
|
Wouter
|
8-2-2007 15:25:25
Beste,
Wij zijn Duas, een akoestische band met eigen nr's. We treden op tijdens trouwfeesten, recepties, evenementen klein en groot. Ook muziekcafés zoals het Depot in Leuven staan reeds op onze palmares.
We spelen volledig naar jullie vraag/genre. Dus verzoeknummers zijn geen probleem.
We hebben reeds samengespeeld met Belgische toppers zoals: Stan van Samang en Guy Swinnen. Wil je ons eens beluisteren/in actie zien? Dan kan je steeds onze website raadplegen, hierop staan enkele optredens op die we gedaan hebben.
voor meer info www.duas.be . of www.kapaza.be
Mvg
Wouter Thys
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
De romantische toets voor jullie huwelijk!
in |
Gevarieerd aanbod aan zangers, zangeressen & muzikanten te boeken in duo, trio of band
in Ternat |
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
LIVE MUZIEK OP JE HUWELIJKSVIERING – BRUILOFT – RECEPTIE – TROUWFEEST
in Burcht |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Lillee's Land
in Tienen |
De muzikale toets voor jullie perfecte dag!
in Gentbrugge |
De perfecte noot voor uw mooiste dag!
in Heusden |
Prachtige, ontroerende zang voor uw onvergetelijk moment
in Dendermonde |
stijlvolle muziek voor uw huwelijk
in berlare |
Er zit muziek in jullie dag ...
in Zwalm |
|