Nu Online
Momenteel zijn er 463 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ongelofelijk!

21-4-2013 19:16:03
Ik kan het bijna niet geloven.
Nog 40 dagen! Als ik er aan denk begint mijn hart steeds sneller te slaan.
De zenuwen en vlinders overheersen volop.

Wat hiermee natuurlijk samenloopt is de angst... Ik ben zo bang dat er dingen niet inorde gaan zijn, dat ik belangrijke dingen zal vergeten regelen zijn.
Ik mag er niet aan denken of mijn maag keert zich volledig...

Hoe gaat het bij jullie? Wat moeten jullie nog regelen?

Groetjes!

Stéphanie
1-6-2013
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 659

Lynn
1-6-2013
 Meld misbruik21-4-2013 20:09:42

Hi Stéphanie

Ja het begint te korten hé :-) Bij mij vallen de zenuwen nog mee; maar beginnen de frustraties de kop op te steken. De laatste details geraken maar niet in orde en blijven aanslepen terwijl ik eigenlijk had gehoopt alle voorbereidingen tegen mei afgerond te hebben maar soit.
Wat moeten wij nog doen:
* kostuum en kleed ophalen
* tafelnamen / tafelplan maken: geraken er maar niet ui :-(
* ceremonieboekjes & wishtags in elkaar knutselen
* openingsdans choreo
* Kado's ouders: geen flauw idee :-(
* Allerhande decoratie gaan kopen / ophalen: lopers, wensboom, tuinkaarsen..
Niet heel veel dus meer maar genoeg om gefrustreerd te raken dat die laatste dingen maar niet van mijn to do lijstje verdwijnen..
Hoe zit het bij jou?
Liefs

CHRISTEL
31-5-2013
 Meld misbruik21-4-2013 20:32:53

wij trouwen 31 mei word spannend onder die 40 dagen en nog veel te doen
hebben 70 mensen die ook allemaal meegaan naar gemeentehuis op avondfeest +- 120 mensen die allemaal bebestigt al hebben op 5 na :) ook nog onze trouwkelding ophalen hoop volgende week toch krijg van mijn toekomstig ventje nog mooi setje juwelen paar keer zonnebank proefkapsel makeup is in orde maar aan kapsel twijfel ik nog volgende week toch effe kapper bellen voor afspraak ook nog tafelschikking wat ik verschrikkelijk moeilijk vind hebben een all in zaal in braschaat en zal wel in orde zijn ook wil ik als decoratie met ballonen werken en voor op te laten na gemeentehuis en voor bedankjes moet ik ook nog kijken doe ik morgen pfff komt veel bij kijken maar zal wel beloont worden :)

Jessica
27-12-2014
 Meld misbruik21-4-2013 21:20:23

Ik ben ervan overtuigd dat het vlot zal verlopen! Ik ben alvast enorm benieuwd naar jullie twee. Jessica (Glimshot)

Nadia
5-10-2013
 Meld misbruik21-4-2013 21:54:44

amai, is 1 juni al over 40 dagen, zot, de tijd gaat snel :-)

komt allemaal goed, ik kan me niet voorstellen dat je iets ontzettend belangrijk vergeet! en als er al kleine dingen vergeten zijn, is het ook geen ramp en kan je er later om lachen :-)
hoewel ik ervan overtuigd ben dat je niks gaat vergeten, hoor... maar ik kan me het gevoel levendig voorstellen!!

Komt heeeelemaal goed!

Stéphanie
1-6-2013
 Meld misbruik22-4-2013 10:24:10

Dank allemaal voor jullie reacties!

Jessica, wij kijken er ook al enorm naar uit!! Het is allemaal zo spannend.
Maar het is een grote troost te weten dat we een super fotograaf gaan hebben hé :-D

Nu nog de rest ;-)

Tineke
11-5-2013
 Meld misbruik22-4-2013 11:31:51

Hoi Stéphanie, dat komt allemaal dik in orde! Wij trouwen binnen 18 dagen en de stress slaat ook bij mij soms toe...
Op mijn lijstje staan nog:
- Jurk afhalen (dit doet mijn mama komende donderdag, zaterdag was mijn tweede pas en mijn jurk was nog een beetje te lang)
- Tafelnummers (deze moet ik enkel nog afprinten)
- Bedankingen (zijn besteld en de bedankingskaartjes zijn ook gemaakt, dus als ze toekomen moet ik ze nog allemaal apart inpakken)
- Afspraak met onze ceremoniemeester (nu vrijdag)
- Kerk bezoeken om geluidsinstallatie te testen met onze CD (vanavond)
- Details afspreken met mijn tantes, zij zullen de suite voorzien van hapjes en drank 's morgends en de misboekjes uitdelen en evt. de kerk gaan versieren als er die dag nog een begrafenis zou zijn (nu woensdagavond)
- Broodjes bestellen voor de lunch

Dus stilletjesaan zijn we er, maar volgende week kan ik niks doen want dan gaan we nog vijf dagen naar Rome. Er resten mij dus nog twee weken :)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...