Terug naar overzicht
Wij gingen naar plek en pedaal. Superservice. http://www.pedaal.be Wij lieten twee verschillende drukken. (avondfeest en dansfeest)
Hmmm... ik was precies op mijn vriend zijn account ingelogd :-D
Wij betalen 199,75 euro voor 115 uitnodigingen waarvan 3 verschillende soorten tekst op gedrukt en geen apart kaartje. (receptie, receptie + avondfeest, avondfeest) 't Is wel een uitnodiging gekozen uit een boek... Ik weet niet hoe het zit met zelf ontworpen uitnodigingen..
Wij hadden 1 soort uitnodiging (110 stuks) + 110 blinkende enveloppen En 20 extra kaartjes voor het middagfeestDat heeft ons bijna 200 euro gekost
De prijs is afhankelijk van het formaat. Bij Printnet.be kan je de prijs uitrekenen voor de 3 versies tesamen. Vb 110 stuks (verdeeld over 3 (taal)versies). Voor een vouwkaart van 420 x 100 mm, voorzien van een ril in het midden (gesloten 210 x 100 mm), kleurendruk op papier 300 gr is de prijs 125,60 EUR. Printnet is gevestigd in Herentals, maar levert via taxipost op jouw adres (bij afwezigheid kan je het pakje afhalen bij een postpunt in je buurt). Leveringskost is 14,52 EUR incl btw.