TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Veerle
29-9-2007
|
12-11-2006 23:24:52
Hey Klara!
Ik heb hetzelfde "probleem". Zelfs in Breda hebben ze de jurk niet, dus daar is ook de hele collectie niet te verkrijgen. Ik heb naar Pronovias zelf een mail gestuurd en blijkbaar heeft geen enkele winkel in Belgie of Nederland die jurk. Nog veel succes met je zoektocht!
Veerle
|
|
Sissi
26-5-2007
|
13-11-2006 8:39:18
Hey,
Ik ben ook naar Breda geweest en daar hadden ze inderdaad niet de volledige collectie. Ik ben het niet zeker, maar ik denk dat geen enkele winkel in België de volledige collectie heeft. Dat is ook de reden waarom ik naar Breda gegaan ben (maar dat was zeker niet de moeite). In Breda (amigapronovias, dus enkel Pronovias-kleedjes) wisten ze zelfs niet dat er een catalogus bestond met accessoires van Pronovias (terwijl ze die hier in België wel hadden). Wat me het beste lijkt is inderdaad contact opnemen met Pronovias zelf en aan hun de vraag stellen ofwel contact opnemen met die winkel in Breda om te weten of zij dat kleedje hebben (en het dus de moeite van de reis is).
Een winkel die je misschien verder kan helpen is Moderna in Schepdaal. Zij waren namelijk de eersten die Pronovias hadden in België (en daar heb ik ook die catalogus met accessoires gevonden). Zij zijn heel vriendelijk en kunnen alles bestellen, maar het kan natuurlijk wel zijn dat je de jurk wel moet kopen indien ze die bestellen (en dat is misschien vervelend als je hem nog niet hebt kunnen passen).
Veel succes ermee!!!
Groetjes, Sissi
|
|
Lien
26-5-2006
|
14-11-2006 14:54:13
Bij Robel Couture in Roeselare hebben ze ook veel kleedjes van de Pronovias collectie. Ik zag er vorige week eentje volledig in kant voorhangen van San Patrick (zelfde ontwerper als Pronovias)
Misschien es bellen ?
Groetjes
Lien
|
|
Elies
7-7-2007
|
15-11-2006 12:48:12
Hey Klara,
Bij Primo Piano in Genk hebben ze ook kleedjes van Pronovias. Ik weet niet of ze de volledige collectie hebben, maar mijn droomjurk zat er alvast tussen. Je kan natuurlijk hen altijd effe bellen en vragen.
Groetjes,
Elies
|
|
Melissa
15-9-2007
|
17-11-2006 19:16:41
Hey klara,
Ook ik was opzoek naar een jurk van pronovias. Ik ben geslaagd bij Le Chapeau in Antwerpen, erg goede service!! ze hebben een gedeelte van de pronoviascollectie. Ik was ook naar breda gegaan, maar die hadden idd niet heel de collectie, al beweren ze van wel. Ik had wel erg geluk, de jurk die ik op het oog had werd namelijk teruggestuurd naar spanje!! vanwege de nieuwe collectie! Kheb hem gelukkig nog net op tijd kunnen passen, en ja hoor t was DE jurk!! Veel succes!
|
|
Dorien
9-9-2006
|
17-11-2006 20:59:57
Hallo Klara,
ik ben ondertussen getrouwd en heb mijn kleedje gehaald in de winkel in Breda. Ze hebben er idd niet alle kleedjes. Het kleedje dat ik wou hadden ze er ook niet, wel een variant die er erg op geleek. Ik heb dan het kleedje besteld waarnaar ik echt verlangde, dus ik denk dat ze wel elk kleed kunnen bestellen hoor. Ik ben in ieder geval heel tevreden over de winkel.
groetjes, Dorien 9/9/06
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|