Terug naar overzicht
Hallo , onze dochter trouwt binnen enkele maanden en heeft ook bruidskindjes die uit het buitenland komen . Zij heeft 5 kindjes en heeft hun outfitjes vorig jaar al gekocht . Informeer even naar de maatjes die ze dragen en je kan dit gerust aankopen ze komen toch een maandje op voorhand dus moest er iets aangepast worden kan je dit nog altijd laten aanpassen
heyIk denk dat je altijd wel nog iets kunt vinden voor de kindjes.Ik zou me daar geen zorgen over maken je hebt een maand om iets te vinden.
je kan altijd een uitstapje maken naar NL (winkels humpiedump en suitsyouwell, zie hun websites)veel bruidjes hebben daar al goedkope kinderkledij gevonden.je kan daar gaan passen en ineens kopen... dan ben je zeker dat alles past, en kan je het ineens meenemen :-)wij hebben 2 bruidsjongens (4 en 15jaar) en gaan deze zomer ook een dagje op-en-af naar een van de winkels :-)
Dag Kirsten,Mijn moeder maakt kleding voor kindjes op maat. Ze is een heel ervaren naaister en heel precies. Misschien kan zij jou wel helpen? Je kan contact met haar opnemen via kleedjesanna@gmail.comGroetjes!Sofie
Hallo,Bedankt voor de tip maar ik ben ondertussen naar Spanje geweest en heb de kindjes daar gezien en we hebben er dan ook hun kledij gekocht. Dit is dus al in orde :-)Groetjes, Kirsten