Nu Online
Momenteel zijn er 473 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Vrijgezellen!

22-4-2013 14:07:32
Waaaaw wat een vrijgezellen dag!
Om 10u ongeveer werd ik opgehaald en naar een zaaltje gebracht waar ik verkleed werd als coureur (hoe kon het ook anders :D).
Gevolgd door een cava ontbijt.
De eerste workshop kreeg iedereen een vierkant canvasje waar een heel onduidelijke tekening op stond, met een X erin moest bruin geverfd worden en zonder X moest wit.
Je kon echt niet weten wat je aan het schilderen was dus groot was mijn nieuwsgierigheid :)
Toen moesten alle vierkantjes samengelegd worden en toen werd alles duidelijk :) dit vormde 1 portret van een foto van mijn verloofde en ik :)! Super leuk aandenken!
Dan volgde de lunch (belegde broodjes) en toen kwam de bier/fiets al aan, met zijn 18'en erop en de muziek volle bak :) richting de volgende workshop.
Paaldansen! Hilarische momenten beleefd en verschrikkelijk lastig, ik kan nog steeds mijn armen niet omhoog doen van de spierpijn!
Daarna keerden we terug met de bierkar naar het zaaltje en vandaar uit richting Ieper om spulletjes te verkopen. Extra opdracht, ze hadden een bordje gemaakt met allerlei renners op en de mensen moesten raden met welke renner ik zou trouwen :)! Als het juist was moest ik een shotje drinken en als het mis was een glas citroensap! Wonder boven wonder, bijna iedereen raadde het juist!!!
Daarna terug naar de zaal voor het avondeten, dat werd gevolgd door een Upperdare! 18 vrouwen samen dus er werd heel wat afgelachen maar ook gekocht ;-)!
Daarna was het tijd voor de ......... STRIPPER! Haha, was echt super leuk!
Dan tijd om samen met de mannen samen te komen in het (dans)café naast onze deur.
Heel wat afgedronken en heeeeel veel gedanst en om 3u30 naar huis.
De zondag was iets miinder leuk :( serieuze kater en allebei heel de dag in bed gelegen maar het was het echt waard!
Khad het mij echt niet beter kunnen voorstellen, super goed georganiseerd en heel gevarieerd!

xxx

Debbie
4-5-2013
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 1729

Bruidje2013
25-5-2013
 Meld misbruik22-4-2013 14:47:32

Wat leuk dat jij ook zo'n leuke vrijgezelle hebt gehad. Wat grappig dat jij ook een stripper 'gekregen' hebt LOL!!
Mijn zondag was al even erg. Ik ben er pas om 14u30 uitgeraakt. Erg!

Wij hebben nogal getuigen hé :-D

Debbie
4-5-2013
 Meld misbruik22-4-2013 15:05:52

Hehe idd, net ook jou verslagje gelezen :).
wel ik ben rond 10u opgestaan, beginnen overgeven :p en om 13u30 lag ik er weer in en geslapen tot 18u30 :p.

Bruidje2013
25-5-2013
 Meld misbruik22-4-2013 15:34:00

Ik heb ook 2x moeten overgeven. Al goed dat quasi alles al geregeld is, of onze mannen zouden zich nog gaan bedenken :-P
Ik moest om 16u in de mis zijn voor de voorbereiding van mijn neefje. Bad timing!

Chloé
4-5-2013
 Meld misbruik22-4-2013 16:13:51

Haha Debbie, nu ben ik wel curieus :-) Met welke renner ga jij trouwen?

Debbie
4-5-2013
 Meld misbruik22-4-2013 16:34:22

Is een cyclocrosser :) Jan Denuwelaere.

Chloé
4-5-2013
 Meld misbruik23-4-2013 9:55:23

Zegt me niets, haha :-) (Ik ben dan ook niet zo'n sportfreak) Maar toch heel veel geluk gewenst op de prachtige dag die 4 mei ongetwijfeld wordt! ;-)

Tineke
11-5-2013
 Meld misbruik23-4-2013 10:16:59

Ik ken hem wel, Debbie. Ik kijk af en toe naar de cross en die naam is toch wel al een aantal keer gepasseerd :) Proficiat alvast! Het is bijna JULLIE dag! :) Nog 11 dagen te gaan ;)

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik23-4-2013 12:02:19

Oh, heel toffe opdrachtjes!
Die canvas is super é...heb ik ooit ook meegedaan met een vriendin en dat blijft idd een super leuk aandenken!!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...