Terug naar overzicht
Wat leuk dat jij ook zo'n leuke vrijgezelle hebt gehad. Wat grappig dat jij ook een stripper 'gekregen' hebt LOL!!Mijn zondag was al even erg. Ik ben er pas om 14u30 uitgeraakt. Erg!Wij hebben nogal getuigen hé :-D
Hehe idd, net ook jou verslagje gelezen :).wel ik ben rond 10u opgestaan, beginnen overgeven :p en om 13u30 lag ik er weer in en geslapen tot 18u30 :p.
Ik heb ook 2x moeten overgeven. Al goed dat quasi alles al geregeld is, of onze mannen zouden zich nog gaan bedenken :-PIk moest om 16u in de mis zijn voor de voorbereiding van mijn neefje. Bad timing!
Haha Debbie, nu ben ik wel curieus :-) Met welke renner ga jij trouwen?
Is een cyclocrosser :) Jan Denuwelaere.
Zegt me niets, haha :-) (Ik ben dan ook niet zo'n sportfreak) Maar toch heel veel geluk gewenst op de prachtige dag die 4 mei ongetwijfeld wordt! ;-)
Ik ken hem wel, Debbie. Ik kijk af en toe naar de cross en die naam is toch wel al een aantal keer gepasseerd :) Proficiat alvast! Het is bijna JULLIE dag! :) Nog 11 dagen te gaan ;)
Oh, heel toffe opdrachtjes!Die canvas is super é...heb ik ooit ook meegedaan met een vriendin en dat blijft idd een super leuk aandenken!!