Terug naar overzicht
Hallo , Wij hebben ook een eigen ceremonie en darvoor deden we beroep op Het huis van de mens . Dit is een vrijzinnige Dienst waar we van alles mee doen : Muziek , tekstjes enz .. Dit is gratis en heel persoonlijk . Je steekt de dienst samen met de begeleiding van het huis van de mens in elkaar .. Indien nog meer vragen zend je me maar een Prive berichtje .. Mvg Simon
heyWij gaan dit ook doen. Maar we gaan zelfs niet met vrijzinnigen werken. We hebben aan onze 4 getuigen gevraagd of zij de ceremonie niet willen voordragen. Dan zijn ze echt volledig betrokken aangezien er anders weinig te doen is als getuige.We willen een als rode draad ons leven nemen. De teksten worden gebracht dooreerst: familie dan: vrienden van het middelbaar dan: vrienden van de buitenschoolse activiteiten ten slotte: vrienden van het unief en inderdaad: opluisteren met wat muziekAand de teksten moeten we nog beginnen maar dit is een beetje de opzetgroetjes
@ michele : Tof idee maar hebben jullie dan zicht op wat er gaat gebeuren in de Viering ..
Ik heb eens gekeken naar het huis van de mens en het is niet direct iets wat mij aanspreekt. Ik heb via mijn feestzaal sowieso een ceremoniemeester die alles wat leidt tot aan de receptie zoals wie eers loopt, aannemen van jassen,... Mss dat hij de taak verder op wil nemen, maar dit wordt nog wat afwachten. Anders mss mijn schoonvader, heeft er wel het voorkomen voor en zou dit wel super vinden om in elkaar te steken! De getuigen zijn idd wel geen onbelangrijk gegeven in het hele gebeuren dus hen zeker aan het woord laten is wel op zijn plaats ;) in ieder geval al bedankt om je opzet mee te delen Michelle!
Onze getuigen hebben ook carte blanche op onze viering .. we weten niet wat er gezegd zal worden maar we zien wel ..