Nu Online
Momenteel zijn er 612 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

verslagje van onze dag

22-4-2013 18:20:32
Hoewel ik hier vooral een stille meelezer was, wil ik jullie toch laten meegenieten van ons dagje!

We hebben enorm genoten van ons dagje, ondanks ik die me toch wat zorgen maakte gezien we toch niet zo veel volk uitnodigden en we toch ook niet zo'n grote dansers zijn en omdat (bijna) alles zelf of door familie gedaan is (zoals decoratie, make-up, haar, foto's).
Maar (bijna) alles is piekfijn verlopen!!!

Ik ga hier geen minutieus verslag schrijven want daar ben ik niet zo goed in, maar de fotootjes vertellen het allerbelangrijkste natuurlijk!
http://www.facebook.com/media/set/?set=a.10151551630139030.1073741826.832164029&type=1&l=5ec095cc65

Al ons creatief werk hebben we ook maar op fb gezet.
Zeker de foto's die we gebruikten als tafelaanduiding waren erg gegeerd (er waren mensen die alle menu's probeerden te verzamelen :p)
http://www.facebook.com/media/set/?set=a.10151551937859030.1073741827.832164029&type=1&l=71adb1a293

En voor alle afwachtende bruidjes: niet te veel stressen, alles wat belangrijk is zal er wel zijn :) (en dit geldt zeker voor de gasten!)

Liesbet
13-4-2013
Meld misbruik

Reacties: 20 | Gelezen: 2289

Emmy
4-7-2014
 Meld misbruik22-4-2013 18:29:54

Mooie foto's. Proficiat

Silke
4-5-2013
 Meld misbruik22-4-2013 18:36:24

Mooie foto's! Jullie zien er mij een tof koppel uit! Dikke proficiat!!

Saar
7-9-2013
 Meld misbruik22-4-2013 18:37:02

Mooie foto's en wat een creatief talent! Het lijkt een hele mooie dag te zijn geweest. Proficiat!

Magali
5-7-2014
 Meld misbruik22-4-2013 18:38:05

Proficiat met jullie huwelijk!!!!
Het zag er allemaal prima uit!
Wat een voldoening waarschijnlijk dat jullie alles zelf zo mooi hebben kunnen maken! Nogmaal dikke proficiat en een heel gelukkig en voorspoedig leven samen!

Sofie
27-7-2013
 Meld misbruik22-4-2013 18:40:12

Whaw, jullie tafelaanduiding is echt superorigineel! Héél tof gedaan... Proficiat!
Hebben jullie dat zelf voor elkaar gekregen?

Jessie
20-7-2013
 Meld misbruik22-4-2013 19:52:34

Moooi! Grappig, ik herkende de zussen Muylaert op de foto's. Heb van hen nog wettenschappen gekregen op het SMI in Aalst :-)
Super wijs die bloemen! Allemaal zelf gemaakt? Dat moet nogal tijd en geduld gekost hebben! En die filmposters zijn ook de max! Daar mag je echt super trots op zijn hoor!!!
Jullie zagen er stralend uit!

Bea
6-7-2013
 Meld misbruik22-4-2013 20:06:38

Proficiat! Inderdaad echt mooi en tof gedaan!

Joyce
11-5-2013
 Meld misbruik22-4-2013 20:40:08

Mooie foto's. Zo creatief allemaal, goed gevonden!
Proficiat nog met jullie huwelijk! Geniet ervan!

kelly
13-7-2013
 Meld misbruik22-4-2013 20:42:41

super mooi en waw dat boeket!!!!! is dat ook eigen makelij?

Liesbet
13-4-2013
 Meld misbruik22-4-2013 21:49:28

haha, ja mijn mama en tante zijn wel een beetje bekend in Aalst, veel van mijn vrienden zijn ook oud-leerlingen van hen :)

alle bloemen heb ik inderdaad zelf gemaakt, dus ook mijn boeket en de boutonnieres
en al het drukwerk en ontwerpen (hartje met onze profielen, filmposters) daar heeft mijn vader heel veel tijd ingestoken (foto's pakken met een blue screen en dan maar prutsen in coralpaint ofzo :p)

het is inderdaad wel fijn om dan alles zo te zien :), maar ik wou per se blauwe bloemen in mijn boeket en dan vond ik het zonde om mijn boeket te combineren met gewone bloemen (want ja dat heb je ook niet echt in het blauw)
een ander voordeel is dat het best goedkoop is :p maar dan reken ik natuurlijk al mijn manuren niet mee (maar knutselen terwijl je naar vijftv en consoorten kijkt is nog behoorlijk entertainend :p)

sarah
3-8-2013
 Meld misbruik22-4-2013 22:03:42

wauw die bloemen, die corsages enzovoort prachtig
heb je daar de how to van???

Ohja dikke proficiat ;)

Cassandra
25-4-2014
 Meld misbruik23-4-2013 7:13:37

Hey Liesbet! Van harte gefeliciteerd met je huwelijk. Ik ben blij voor jou dat alles goed verlopen is! Je boeket is werkelijk prachtig. Zijn dat papieren rozen? Ik wil er ook voor mijn boeket en heb er al 1 uitgeprobeerd, maar het was een heel gedoe met lijm van mn lijmpistool op tafel. Was dat bij jou ook zo? Of heb je een betere manier gevonden?

Cassandra :)

kelly
2-5-2014
 Meld misbruik23-4-2013 7:13:43

Mooie foto's en leuke ideetjes ;-) Waar heb je de balpennen en naamkaartjes laten maken , vind ik super ;-) Ik had namelijk ook balpennen of dergelijke in gedachten , wil iets meegeven aan de mensen dat ze nog achteraf kunnen gebruiken Heb ik ook zo gedaan bij de geboorte van onze kids , want het kost toch wel wat en is zonde als ze dat dan weggooien omdat ze er niets meedoen

frida
6-2-2010
 Meld misbruik23-4-2013 7:41:50

Zeer creatief hoor! prachtige foto's. Geniet van jullie witte broodsweken!

Birgit
8-6-2013
 Meld misbruik23-4-2013 9:20:28

Hey Liesbet,

Prachtige foto's!
Zijn jullie getrouwd in de kerk van Welle? Wij trouwen ook in Welle en de kerk komt mij toch bekend voor :-) De avond voor jullie trouwdag zijn wij bij de pastoor geweest voor de ondertrouw en toen zei hij dat er een koppel aan het repeteren was voor hun trouw :) Hij had voorgesteld om eens te gaan kijken, maar uiteindelijk heeft hij ons zo lang 'in den draai' gehouden dat het al te laat was :)

Groetjes

Liesbet
13-4-2013
 Meld misbruik23-4-2013 10:45:06

Birgit, das inderdaad in de kerk van Welle :p (tot zover anonimiteit op het internet, mijn familie en locatie zijn al bekend!)

wij waren toen niet aan het oefenen hoor, mijn familie heeft als verrassing op het einde van de mis een liedje gezongen en zij waren dit toen aan het oefenen (en het was mooi!)
wij zijn daarna enkel nog de versiering enzo gaan klaarzetten

@kelly
de naamkaartjes hebben we zelf gemaakt en gedrukt (alles op papier hebben we zelf gedrukt), de balpennen hebben we bij een bedrijf in de buurt gedaan dat zeefdruk en dergelijke doet (kun je vanalles kopen om dan te laten personaliseren met je eigen logo)
en het is een pak goedkoper dan wat je online vindt, dus kijk eens rond naar drukkers in de buurt, :p

@cassandra
ik heb nooit met een lijmpistool gewerkt, ik vond dat een beetje overkill
alles is met gewone lijmstiften gelijmd (behalve de gele bloemen daar moest een extra versteviging in en dat was dan een gewone tube lijm) en zeker gezien er daarna nog een draad doorging en nog eens vastgetapet werd met bloemistentape is dat eigenlijk helemaal geen probleem
de bloemen die ik nu nog heb van de decoratie waren niet op stengel en die durven nu wel loskomen
(voor de rest gewoon op mijn salontafel alles gelijmd en geknipt, maar wel op krantenpapier :p)

Liesbet
13-4-2013
 Meld misbruik23-4-2013 10:58:59

sarah:
voor de rozen heb ik me hierop gebaseerd: http://www.capitolromance.com/2011/12/21/diy-tutorial-p...
met het verschil dat ik de blaadjes van 2 en 3 aan elkaar lijmde met maar een klein stukje (dat er niet een blaadje overlapte), anders had je een gat in opvolging van hoeveel 'petals' en ik vond dat je dat wat zag
tis wel een beetje oefenen om ze mooi te tekenen, je mag ze echt niet te scherp tekenen dan lijkt het niet meer op rozen

de lily's zijn dit: http://www.origami-instructions.com/origami-lily.html
mist een beetje oefening ging dit vlotter dan de rozen :p

dan heb ik ze gewoon op een groene ijzerdraad gestoken (uit mijn vader zijn kelder :p)
bij de rozen kun je die er 'gewoon' doorsteken, bij de lily's heb ik daar nog een stukje papier tussengedaan enzo aan elkaar gelijmt
en die draden dan omwikkeld met bloemistentape (2.54 bij de AVA)

voor boeket: draden om elkaar gedraaid, beetje proberen schikken
haarjuwelen op draad gezet en ertussen, pareltjes ook, en dan alles nog eens omwikkeld met bloemistentape en dan met lint (enkel klein stukje vanonder vasteglijmt en vanboven en dat dan gemaskeerd met een strik

voor boutonieres: ook draden om elkaar gedraaid, op de achterkant achter de laatste stengel een veiligheidsspeld gestoken (ondersteboven dat het er niet kan uitvallen als het toch opengaat) op die plek nog een beetje bloemistentape errond zodat het zeker vastzit
een platte strik gemaakt (zoiets: http://www.youtube.com/watch?v=CVMMCNTte3A ) en die er op gelijmt

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik23-4-2013 11:58:08

Oh, heel origineel!! Leuk gevonden!!
Jullie zagen er mooi uit, heel romantisch kleedje!
Geniet nog goed na en vooral een DIKKE proficiat!!

groetjes
Sandra

Cassandra
25-4-2014
 Meld misbruik23-4-2013 14:39:10

Hey Liesbet. Ik ga het zeker eens proberen om op jouw manier rozen te maken! Heel erg bedankt voor de link naar de tutorial.
De roos die ik heb gemaakt bestaat uit allemaal losse blaadjes! Vandaar het gedoe met het lijmpistool

sarah
3-8-2013
 Meld misbruik23-4-2013 23:26:48

Liesbeth je bent een schat!!!

Dikke zoen

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info