Terug naar overzicht
Ik wil gerust nalezen!nelekevc@hotmail.com
je mag het ook eens doorsturen hoor: delphi86@hotmail.com
Naar mij mag je het ook altijd wel doorsturen...ons_carolientje@hotmail.comLiefs Caroline
naar mij ookpaulusdeboskabouter55@hotmail.com liefs,ilse
Naar mij ook els.riskin@telenet.be Groetjes
Ik wil het gerust nalezen.nelekennr37@hotmail.com
Stuur maar door!wijtrouwen10-08@hotmail.be
voila doorgestuurd!
Naar mij mag je het ook doorsturen:peeters.dorien@hotmail.com
Mij ook: niekeplessers@hotmail.com
Ik wil ook wel nalezen :)vercruyssenseverine@hotmail.com
evy.vandewiele@hotmail.com:-)
WOW SCHANNA...PRACHTIG GEDAAN...ik heb het gelezen en goedgekeurd! Vind het keigoed inen gestoken!!!!
kylie_carpels@hotmail.com :)
Hier ook nog een kandidaat-lezer :-) chloe_wolfs@hotmail.com
Is echt mooi in elkaar gestoken... Teksten en liedjes zijn super mooi. Wel niet op schrijf fouten gelet want daar ben ik zelf niet echt goed in.Liefs Caroline
Bedankt dames om eens na te lezen! wil toch even zeker zijn dat er niet te veel foutjes instaan want ook ik ben niet zo goed in spelfouten opmerken ;-)
wie vannuit z'n hart leest,kijkt over de fouten heen....heb er niet op gelet,het hart spreekt met gevoel...
MAAK ZELF OOK..TYPFOUTEN HOOR..NIKS VAN AAN TREKKEN?HET HART...VERTELT HET MET HARTSTOCHT...EN DAT GAAT VLUG
Ik wil ook graag nalezen:) Miauwification@hotmail.com
Ik wil het boekje ook wel nalezen en nakijken op schrijffouten. :-)anmartens@hotmail.com
Ik ben ook kandidaat! joke_melis@hotmail.com
Ik heb het ook gelezen was heel mooi
Ik zou ook graag jullie boekje eens lezen:)Kwestie van inspiratie op te doen.tiffanygoossens@hotmail.com
Als je het nog een keertje zou zien zitten.... Je mag het altijd doorsturen naar vandevoorde.dorien@gmail.com Ik hoor langs alle kanten dat je boekje keimooi is en ik kan altijd nog wat extra inspiratie gebruiken. Bedankt !!