TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
kelly
2-5-2014
|
23-4-2013 7:05:06
Oh super voor jou Mona
Ik ben benieuwd :-)
Ik hou je post in de gaten wat ik wil namelijk ook zoveel mogelijk zelf doen om kosten te besparen , maar ook nog niet datgene gevonden waar ik echt van kan zeggen DIT IS HET
Maar ik heb nog even tijd aangezien ons huwelijk pas volgend jaar is
Succes nog
|
|
Saartje
29-6-2013
|
23-4-2013 8:53:23
Je doet ons volgen :) puur uit nieuwsgierigheid
|
|
Caroline
14-6-2014
|
23-4-2013 12:19:28
Inderdaad zoals Saartje zegt. Je brengt ons in nieuwschierigheid.... Ik volg mee. Ben benieuwd...
|
|
mona
27-7-2013
|
18-5-2013 15:27:06
Voor wie nog volgt, ik ben ze aan het maken as we speak... Er komen oude vinyl singles van liefdesliedjes bij kijken (uit Kringloopwinkel), en A4 etiketten waar we zelfontworpen ronde etiketten uit knippen om de etiketten op de plaatjes te overplakken...
'k Ben blij met het resultaat, misschien moeten we wel nog een paar singletje bijzoeken, want sommige titels zijn niet zo leuk of liefdesgerelateerde als andere... Even kijken hoe ver we al komen met de 'leuke' singles, heb nog niet tot in detail geteld hoeveel uitnodigingen we nodig hebben. Denk rond de 50 en hebben wel tegen de 60 singles, dus ik kan de 10 'slechtste' weglaten...
Knutsteldeknutsel... Knipperdeknip... Plakkerdeplak... Zo meteen wel vertrekken naar proef-make-up.
|
|
Jessie
20-7-2013
|
18-5-2013 15:38:55
Oh, wijs idee mona! Lijkt mij zeer tof en vooral zéér origineel! Post je nadien (als het safe is qua muren en oren :d) ook eens een foto want ik ben wel curieuzeneuze naar het resultaat!
|
|
Nadia
5-10-2013
|
18-5-2013 16:15:12
waaaaaaaaaw ja ik ben ook wel benieuwd naar een foto, als de tijd rijp is :-)
supercool idee!!
|
|
mona
27-7-2013
|
18-5-2013 18:04:59
Zal jullie misschien een van de komende dagen een paar 'making of'-foto's sturen, vandaag niet zo heel veel tijd (zo meteen hele avond weg), morgen hele dag naar sauna... misschien morgenavond of maandag. 'k Zit ongeveer in de helft. Het gaat ook nog leuk worden om te bepalen wie welk plaatje krijgt... Familie in Duitsland krijgt 'Du' van Peter Maffay, we hebben nog een paar andere Duitstalige plaatjes voor de familie in Oostenrijk, de kameraad die altijd lacht met Vlaamse muziek krijgt er eentje van Paul Severs, vriendin Evy krijgt eentje van onbekend eighties-zangeresje Evy... :-), de vertaalster die Spaans studeerde 'Quiereme mucho' van Julio Eglesias, de grootste danser van de hoop de titel 'Dans met mij door de nacht'... enz. :-) Ik kijk er al naar uit om ze te verdelen.
|
|
|
|
Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart.
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Toffe kaarten, die hartjes raken
in Herentals |
Originele trouwkaarten van CartaRosa
in Brasschaat |
Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires
in torhout |
|