Terug naar overzicht
Wij hebben gekozen voor "the feather theme" uit Forrest Gump voor bruidegom en suite.
Wij hebben twee nummers van Enya, misschien gaat dat ook? Ik ken River Flows van Yiruma niet (of de naam zegt met toch niks) en ik kan het hier ook niet beluisteren :)
"Twilight & mist" uit Legends of the Fall vind ik ook heel mooi, net zoals bepaalde stukken van Ludovico Einaudi (vb I giorni). Youtube er nu maar op los!
Wij gaan naar alle waarschijnlijkheid een nummer van Rob Costlow nemen, een pianomuzikant. Bij ons gaat er ook een live-muzikant zijn :) Die Rob Costlow is niet zo bekend in België, ik heb hem ook maar per toeval ontdekt. Op Youtube vind je zeker een aantal nummers van hem.Wat misschien wel een nadeeltje kan zijn, is dat je zijn partituren ook niet zo makkelijk vindt, wij gaan ze denk ik kopen via zijn website: www.robcostlow.com. Ze kosten gelukkig niet al te veel...
Thx voor tips ! Uiteindelijk wordt het niet van dit alles, sorry :-) Mijn verloofde komt net af met "ik wil dat het Kissing You van Des'ree wordt, enkel op piano, net zoals jij dat voor mij al een aantal keer gespeeld hebt". ( http://www.youtube.com/watch?v=9d-27qQr-Xw)Bij deze dus heb ik niets meer te zeggen lol. Feit dat hij dat gekozen heeft omdat het hem aan mij doet denken, is best een goede reden vind ik :-)
Inderdaad! Dat wordt genieten 7 juni denk ik dan! :)