Terug naar overzicht
Remke, het mooiste geschenk vind ik iets wat recht uit het hart komt (ook al klinkt dit cliché en melig). Misschien heb je een leuke foto met elk van je collega's en kan je aan de ommezijde voor elk een persoonlijke bedankboodschap schrijven. Dat zou voor mij alvast heel veel betekenen!!
Ik zou ook iets met foto's doen :-) in de Action of andere winkels vind je heel goedkope fotokaders, misschien kan je die dan nog versieren met glitters ofzo?
Ik heb goodie bags gemaakt voor mijn ladies, met deo, compeed, zonnecrème, mini's uit het Kruidvat, niet te duur en ze hebben er ook wat aan. (ik heb natuurlijk wel maar 9 man - of euh... vrouwen meegevraagd).
Hey @Rebecca en Silke: foto's zijn altijd super, maar de vrouwelijke collega's zijn altijd weg of verstoppen zich als er foto's gemaakt worden --> onmogelijk dus :)@Jessie: leuk idee, maar dat is niet zo heel erg origineel en persoonlijk, maar vind het wel tof.Als er nog ideetjes zijn, laat maar komen, denk niet dat ik alleen met deze vraag zit.