Terug naar overzicht
Ik denk dat het bij ons ook thuiskomen, naar bed & slapen zal zijn. Ik ga er dus niet "speciaal" in investeren. Gewoon een elegant maar makkelijk zittend slipje :-) Ik heb wel een corset gekocht in de bruidswinkel, maar dat was ook het enige modelletje daar, dus ook niet meer aandacht aan besteed dan nodig.
PRACHTIG kleed, echt waar.Ik zou ook niets spectaculairs meer in huis halen hoor.
waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaw!ik ga vooral voor comfy en onzichtbaar :-) dus bij mij zal het ook niet veel speciaals zijn... we gaan er ook vanuit dat het erg laat / vroeg wordt met vooral veel alcohol en 't is al zo'n vermoeiende dag.... denk dat we niet meer veel zullen zien, behalve ons bedje :-) (bovendien: mijn hubby vindt lingerie sowieso al overrated... :-) )
Hey Jente,ik heb een zeer gelijkaardig kleed (Ik had ook eerst die Pronovias aan, maar uiteindelijk zat een versie van St. patrick mij net iets beters) en ik koop ook geen lingerie voor de bruidsnacht om dezelfde reden. Ik ga wel investeren in een nieuw setje voor de huwelijksreis en dan hou ik dan achter tot op de huwelijksreis. Ik denk dat het zo leuker is.groetjesJana
Bedankt Rebecca en Nadia, ik vind het ook nog steeds een geweldig kleed! :)@ Nadia: Haha, mijn verloofde heeft daar precies dezelfde mening over :D
Ik vind dat echt een prachtig kleed! Ik zou ook niet echt iets speciaals meer doen, dat is het kleed al op zich! Lingerie is meer iets voor jezelf om je sexy te voelen, voor een man is naakt denk ik altijd het best... Ik ben wel benieuwd naar je trouwfoto's! (ik zie dat ik nog even geduld zal moeten hebben)
Ik heb hetzelfde kleed! 2weken terug opnieuw gaan passen en vind het nog steeds prachtig :) bij mij is er ook een soort bh ingenaaid en nog wat extra als opvulling aangezien ik nogal vrij plat ben. Ik ga zeker geen extra geld meer uitbesteden aan lingerie.
Bij mij ook de dag zelf comfortabele lingerie. Misschien nog investeren in iets mooiers voor de huwelijksreis... maar zoals je zelf zegt ben ik van dezelfde mening dat je de nacht zelf er niet veel aan zult hebben :)
Ik kies ook voor comfortabel op de dag zelf. Ik koop wel iets moois voor op de huwelijksreis.
Je hebt zo naadloos ondergoed van sloggi, dus zie je niet. En ik vind ze eigelijk ook nog mooi! Dus 2 in 1 En je hebt echt een prachtig kleed! Waar!
Hey Jente Ik kocht een suuuupermooie hipster in mijn bruidswinkel.Heel eenvoudig met kleine details maar zeer stijlvol.Ooit had ik eens eentje van Sloggi (naadloos) en dat was ook zéér mooi, elegant en in boogjes afgewerkt aan de billen.