Terug naar overzicht
Hey Sofie,ik ben zelf ook van het Leuvense (Herent).En ik heb Graciela Rivera geboekt voor onze trouwdag (www.attrattiva.be )Ik heb haar gevonden via deze site, en tot nu toe ben ik heel tevreden van haar.Het is een hele toffe vrouw en de foto's die ik gezien heb zijn echt heel mooi.Bovendien komt ze zowel voor de proef als de dag zelf tot bij je thuis.Een aanrader dus!Succes met de zoektocht!Groetjes
Alvast bedankt :)
Ik ga naar www.maisonmaite.be --> wel in Bekkevoort en ze komt niet aan huis. Maar je kan er je haar en make-up tegelijk laten doen.Zaterdag heb ik mijn proef :-)
Check vizien via facebook, zij komt aan huis en is een echte pro
Hallo Sofie,ik kan je alvast helpen met haar en make-up op maat, en ik kom vanuit Berchem/Wilrijk naar je toeik ben kapper, visagist, doe make-up en opsteekkapsels volgens gelaatsvorm en stijl, en ik kom aan huis de dag van je trouw.Ook is er een vrijblijvende proefsessie mogelijk.kijk eens op www.michelsas.be ook op deze site enkele foto's van mijn werk,Contacteer ons gerust voor vrijblijvende informatie via info@michelsas.bemet vriendelijke groeten,Michel