Terug naar overzicht
Idem!!! En dringend.in het kruidvat kosten ze €7 en vind dat toch teveel ...
Wij hebben de onze gekocht op theweddinggiftshop.nl voor 4,95 , veel keuze en echt mooi
@ Sandra, ik vind dit precies nog veel... Het kan ook aan mij liggen@Debbie: in de wibra hebben ze er ook gene.
In kruidvat hb ik er al wel zien liggen. En ze geven daar ook soms acties... Mss eens op hun website kijken?Zouden ze dat ook niet goedkoop in de hema hebben?
Wij hebben die van ons in de Blokker in NL gekocht, daar kosten ze 2,99 euro per stuk. Helaas verkopen ze die niet in de Blokker in BE.xxx
Goedkoop is het idd niet , zeker als je de ontwikkelkosten nog rekent . Maar ze zijn echt heel mooi , retro of met hartjes , in verschillende kleuren . Helemaal in de sfeer van je dag
Hallo bruidjes, Waar gaan jullie deze foto's laten ontwikkelen? En hebben jullie eng idee hoeveel dat het kost? Groetjes, Jessica
Zijn dat dan wegwerpcamera's met flash? Anders heb je wel de kans dat al je foto's zeer donker zullen zijn. En dan is het zeker een dure grap, denk ik.
Ja die zijn met flits , hopelijk worden ze goed gebruikt , anders wordt het idd duur voor al die donkere foto's . Maar k heb nog geen idee waar ik ze ga laten ontwikkelen . Of je kunt elke maand eentje laten ontwikkelen , zo heb je nog maanden plezier elke keer je weer nieuwe foto's ziet
Kamera Express!!! (online)10 stuks voor 15€ , 24 +3 foto's met ingebouwde flits.na 1 of 2 dagen thuis geleverd!!veel succes.
Cynthia, dat is precies wel n super deal? seffens eens een kijkje nemen op die site ;-) merci.Ik heb ondertussen een mailtje gedaan naar kruidvat om te vragen wat het zou kosten om de rolletjes van wegwerpcamera's te ontwikkelen en dit was hun antwoord:"Het is altijd standaard ontwikkelen afdrukken en op cd zetten. De cd wordt gratis meegeleverd.De kosten van de ontwikkeling van een rolletje zijn 4.99 de ontwikkeling van een wegwerpcamera kost 5,39.De kosten voor een foto van de 10 serie zijn 0.19 cent per stuk." ik hoop dat ik hier iemand mee geholpen heb?Indien iemand nog goedkoper weet, let me know ;-)groetjes,
in de blokker in Nl, 2.99 euro voor 27 foto's met flits