Terug naar overzicht
Rustig blijven (ook al weet ik dat dat beter gezegd dan gedaan is!), want daar help je jezelf ook niet mee vooruit.Moet je nog veel in orde brengen, Sylvia?Het zijn echt wel nog vijftig dagen en op vijftig dagen krijg je nog heel wat geregeld!Ik ben ook een Bridezilla aan het worden de laatste dagen. Hier nog 15 dagen op de teller... Wij gaan volgende week ontstressen in Rome en daar heb ik echt nood aan!
zo herkenbaar, en dan staat die teller hier bij mij nog maar op 78 dagen, het komt gewoon dichter en dichter eh, en ik heb ook al wel veel gedaan hoor, en ik ben goed op tijd met alles, maar toch ... die extra controle, en die laatste kleine details.Ik had het ook de laatste weken wat losgelaten, buiten de uitnodigingen te versturen en weg te brengen, maar nu ineens een paniek aanval.Ik ga dus vanavond even langs een winkel hier, wat ideetjes op doen en eens kijken wat er nog allemaal is waar ik nog niet aan gedacht heb? en wat ik nog nodig heb? of ik dat daar vind ... vooral voor de ideetjes ga ik :-)en dan vanaf volgende week terug alles goed afwerken, ik wil eind juni, alles klaar hebben dat ik die laatste dagen van begin juli gewoon nog moet genieten! en niet teveel moet stressen!!en bij jou, nog veel te doen?