Nu Online
Momenteel zijn er 682 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Eindelijk!!!

25-4-2013 12:12:17
Dag bruidjes,

Ik mag morgen eindelijk voor de eerste pas van m'n kleedje!
Het is een maand vroeger binnen of verwacht (dus ik ben heel tevreden ) het ging anders ook wel nipt worden.
Maar ben toch super benieuwd om mijn kleedje aan te hebben want het pasmodel van de winkel was veel te groot... En hopelijk past het (stel je voor dat je er niet in kan ).

Deze week is de ceremoniemeester geweest om alles nog eens te bespreken, een super toffe man, die je in alles geruststelt!
We hebben ook super reacties al gekregen op onze uitnodiging en heel wat bevestigingen al.
M'n nicht heeft ook m'n proef make-up komen doen, het zal er goed uitzien ..
En zaterdag mag m'n liefje z'n kostuum gaan passen.

Ik vind het allemaal zo spannend, maar van de stress heb ik wel een koortsblaasje gekregen...Ik hoop echt dat ik op m'n trouwdag geen zal hebben (heb meestal van die reuze exmplaren)...

Wat staat er bij jullie nog allemaal op de agenda?

Kus
Janatje

jana
15-6-2013
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 1201

CHRISTEL
31-5-2013
 Meld misbruik25-4-2013 20:06:03

allemaal spannend mijn vriend mag ook gaan om zijn kostuum te passen ik weet nog altijd niks ging eind april bellen ben ook razend benieuwd wou eerst geen echte bruidsjurk gezien mijn leeftijd 47 maar me toch laten overtuigen wou dat zelfde bruidskleed alleen niet in wit is nu rood ben echt benieuwd hoe ik met dat rood ga staan :)

Bea
6-7-2013
 Meld misbruik25-4-2013 20:51:36

Ik heb deze week ook mijn eerste stress 'aanval' gehad, nu onze uitnodigingen bij de drukker zijn werd het plots zo concreet. Volgende week heb ik aanpassingen aan mijn kleed en make up en kapsel. Mijn vriend mag ook zijn kostuum gaan passen en een afspraak met de notaris ligt ook vast.
Al het practische rond tafelschikking,tafelnamen en hoe aanduiden moet nog gebeuren. Schoenen voor de dochters. Afspraak concreet met fotograaf en laatste contact met dj. Ook nog bedenken hoe we het concreet gaan aanpakken die dag (binnengaan gemeente ed).
Beauty voorbereidingen...
Eigenlijk kan er nog heel wat wachten en zal het wel in orde geraken maar ik vrees zo voor de meet ineens stil te vallen. Stress heeft op mij een beetje een verlammend effect.
Hoop dat je kleed je verwachtingen benadert of overtreft!

jana
15-6-2013
 Meld misbruik25-4-2013 22:29:57

Het is allemaal zo spannend!! Ik moet zeggen dat ik een paar mooie rode bruidsjurken gezien heb 😉... Het zal wel prachtig zijn! Nog een kleine maand en het is zo ver voor jou 😊... Ik vind eens de uitnodigingen de deur uitgaan, het allemaal zo echt wordt! Maar nu moeten alle kleine dingen nog geregeld worden dat ik af en toe wat tilt sla... Maar ik stel mezelf dan gerust door te zeggen het belangrijkste is: wij tweetjes en de rest is bijzaak. Ik hoop het ook want anders heb ik een probleem 😄. Dat het maar vlug morgen is!!! Xxx

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...