Terug naar overzicht
allemaal spannend mijn vriend mag ook gaan om zijn kostuum te passen ik weet nog altijd niks ging eind april bellen ben ook razend benieuwd wou eerst geen echte bruidsjurk gezien mijn leeftijd 47 maar me toch laten overtuigen wou dat zelfde bruidskleed alleen niet in wit is nu rood ben echt benieuwd hoe ik met dat rood ga staan :)
Ik heb deze week ook mijn eerste stress 'aanval' gehad, nu onze uitnodigingen bij de drukker zijn werd het plots zo concreet. Volgende week heb ik aanpassingen aan mijn kleed en make up en kapsel. Mijn vriend mag ook zijn kostuum gaan passen en een afspraak met de notaris ligt ook vast.Al het practische rond tafelschikking,tafelnamen en hoe aanduiden moet nog gebeuren. Schoenen voor de dochters. Afspraak concreet met fotograaf en laatste contact met dj. Ook nog bedenken hoe we het concreet gaan aanpakken die dag (binnengaan gemeente ed).Beauty voorbereidingen...Eigenlijk kan er nog heel wat wachten en zal het wel in orde geraken maar ik vrees zo voor de meet ineens stil te vallen. Stress heeft op mij een beetje een verlammend effect.Hoop dat je kleed je verwachtingen benadert of overtreft!
Het is allemaal zo spannend!! Ik moet zeggen dat ik een paar mooie rode bruidsjurken gezien heb 😉... Het zal wel prachtig zijn! Nog een kleine maand en het is zo ver voor jou 😊... Ik vind eens de uitnodigingen de deur uitgaan, het allemaal zo echt wordt! Maar nu moeten alle kleine dingen nog geregeld worden dat ik af en toe wat tilt sla... Maar ik stel mezelf dan gerust door te zeggen het belangrijkste is: wij tweetjes en de rest is bijzaak. Ik hoop het ook want anders heb ik een probleem 😄. Dat het maar vlug morgen is!!! Xxx