TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Katrien
20-4-2013
|
25-4-2013 14:17:17
Hoi Melanie, die zin komt echt wel hoor! Als je niet per sé dit of dat type jurk wil, moet je gewoon met een open geest naar de winkel gaan en passen, passen, passen. Zo kan je te weten komen met welk type jurk je het beste staat. Pas verschillende stijlen (brede rok, veel lagen, smalle rok, bustier, halter,...) , zorg dat je niet teveel volk meeneemt, en doe geen 5 winkels op 1 dag. Maar vooral: laat je niets opdringen!! Ben je niet zeker, koop dan niets!! En dan ga je zéker stralen op je dag.
|
|
ERITIA
23-8-2013
|
25-4-2013 14:30:39
hey Melanie, Ik heb net hetzelfde gevoel alleen is het bij mij nog maar 119 dagen :) en mijn eerste winkel dat ik zal doen zal gebeuren op 18/5 dus echt wel last moment :-) zal derop of deronder zijn denk ik. :-) Ik denk dat het is zoals Katrien zegt, ga met een "open mind" en dat komt wel goed, wat ik ook wel doen is al wat voorbeelden zoeken op internet wat ikzelf zeer mooi vind en hierop zal ik dan ook verder gaan. Mag ik je vragen waarom je 7.5kg afgevallen bent? Het blijft nog steeds belangrijker om te oordelen als je een jurk aanhebt. Je zal zien die dag alleen al , het kiezen van een jurk wordt een fijne ervaring. Ik laat je wel weten hoe de mijne geweest is :-)
|
|
Melanie
5-9-2014
|
25-4-2013 14:40:35
Ik ben op dieet Eritia, dit voor het trouwen en mijn gezondheid. Ben namelijk te zwaar voor mijn lengte. Het is de bedoeling dat er nog meer af gaat hoor. Het blijft niet bij de 7,5 kilo mag ik hopen. Maar sterkte met het uitzoeken dan. Is inderdaad erg krap!
Bedankt voor de tip Katrien. Ik heb wel een idee wat ik graag zou willen maar ik ben bang dat het niet voor mijn figuur is. Maar inderdaad, gewoon passen.
|
|
Tineke
11-5-2013
|
25-4-2013 14:49:09
Hoi Melanie,
Soms verschiet je echt dat iets wat op de kapstop niet mooi lijkt, helemaal iets voor jou blijkt te zijn. Je moet echt alles eens passen! Ik heb zeker tien jurken gepast en daar waren er een paar bij waarvan ik dacht 'dat is nooit iets voor mij' en die bleken mij dan goed te staan. En soms denk je 'dat is het!', maar dat blijkt dan echt niet mooi te zijn. In zo'n bruidswinkels kunnen ze jou ook echt goed advies geven, want zij krijgen elke dag toekomstige bruidjes over de vloer. Ze zien dus wel vrij snel wat jou wel en niet staat :)
Succes met de zoektocht en tracht er toch wat van te genieten, want ik vond het toch één van de leukste dingen van de voorbereidingen!!!
|
|
Tineke
11-5-2013
|
25-4-2013 14:49:25
kapstop = kapstok uiteraard! :)
|
|
ERITIA
23-8-2013
|
25-4-2013 14:57:12
Melanie, Ben blij dat wij in dezelfde situatie zitten. de reden van mijn uitstel is idd omdat ik graag nog wat kilootjes wou vermageren voor ik in de paskamer kroop om mezelf als prachtige bruid te zien. De schrik zit er bij mij in dat ik mezelf niet graag zal zien staan in de spiegel met mijn trouwkleed, en dat mijn zin al snel over zal zijn naar de zoektocht van mijn kleed. Ik ga langs bij youniek. Ik heb op de site al wat gezien wat mij bevalt dus ik ga passen en zien of het ook wel mooi aan is. 1 maand geleden zou ik hier nog niet naar uit kijken, nu wel reeds, het dieet blijft doorgaan maar de tijd van passen komt er wel aan, geen uitstel meer mogelijk :-)
|
|
Katrien
20-4-2013
|
25-4-2013 15:03:21
Een trouwjurk kan je onmogelijk vergelijken met een gewone jurk wat betreft "past het voor mijn figuur of niet" vind ik. Het is echt iets speciaals. :-) En wie weet wat voor een prachtexemplaar vind je als je iets totaal anders past dan je in gedachte had! Had ik ook hoor. Mijn trouwjurk moest en zou er een zijn met een "poufie"-rok. En wat had ik? Het meest simpele exemplaar dat je je kan voorstellen, enkel wat versiering bovenaan, wel een mini-sleepje. Commentaar van m'n allerbeste vriendin (na de trouw, want enkel m'n mama & zus waren mee bij het kiezen): écht een Katrien-jurk. Het mooiste compliment van heel de dag, vond ik.
|
|
Katrien
20-4-2013
|
25-4-2013 16:00:17
Oh ja, trouwens, ik heb m'n jurk half februari gekocht en ben vorig weekend getrouwd. Ik moet er wel bij zeggen dat ik een courante maat heb. Maar jullie vinden gegarandeerd jullie droomjurk!!
|
|
ERITIA
23-8-2013
|
25-4-2013 16:18:31
Thanks Katrien is lief. Trouwens, is alles goed verlopen? :-)
|
|
Tine
6-7-2013
|
25-4-2013 16:20:44
Hoi!
Van dat vermageren zou ik mij niet al te veel aantrekken, zolang het geen 20 kilo is natuurlijk. Je figuur verandert namelijk niet al te veel qua proporties, gelukkig wel qua 'omvang' als ik het zo cru mag stellen. (bij mij toch)
Ik ben ook aan het afvallen voor de trouw, en ben in december mijn kleed gaan kiezen. ondertussen is er een 7-tal kilo af, en die mevrouw van de winkel zei mij dat ik gewoon moest zien dat ik na de laatste pas niet te veel meer zou afvallen omdat het kleed anders niet zo mooi meer zou aansluiten.
Ikzelf haat winkelen trouwens, maar één keer dat ik het kleed van mijn goesting had gevonden, viel het uiteindelijk wel mee hoor. Het is echt even door de zure appel bijten ;)
|
|
Katrien
20-4-2013
|
25-4-2013 16:29:23
Yeps, alles prima verlopen, Eritia, bedankt. Als de wind er niet was geweest, hadden we de afternoon tea (ipv receptie) zelfs buiten kunnen doen. Maar nu was het écht te koud. Maar 's morgens was er geen wind, dus bij het stadhuis zelf heb ik geen kou gehad. Was echt een super dag waar ook onze kids (8j en bijna 6j) van hebben genoten, net zoals we voor ogen hadden.
|
|
ERITIA
23-8-2013
|
25-4-2013 16:47:55
Klinkt fantastisch!! super voor jou Katrien.
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|