Terug naar overzicht
Hier begint het ook wel stilaan door te dringen dat we toch niet zoveel tijd meer hebben.Bedankjes moeten nog gemaakt, misboekjes gedrukt, versiering voor de kerk en naamkaartjes voor in de zaal... En ik heb het gevoel dat ik nog wel wat vergeet...Morgen heb ik mijn 2e pas. Ik had het gevoel dat ik daar zo vroeg mee was, maar jij stelt me wat gerust :-)En ik ken het gevoel hoor, wij zijn op het moment een huis aan het verbouwen, dus dan lijkt er altijd te weinig tijd te zijn om de trouw nog te regelen :-s
Bij ons staat de teller nog op 63 maar ik heb het gevoel dat alles vrijwel in orde is. Is het geen optie om te kiezen waar je die drink gaat doen in huis of in de tuin zo hoef je eigenlijk maar 1 ding super af te werken. Ik ben van mening dat de mensen komen voor jullie twee, die gaan echt niet wakker liggen welke muren geverfd zijn of dat de trap afgewerkt is. ik zou persoonlijk de tuin aanpakken en eventueel een leuke tent voorzien mocht het weer minder zijn, maar dat zal vermoedelijk wel meevallen we zijn dan al juni he.Verder een goede checklist hanteren en dan gaat de stress vanzelf weg. afgevinkt is oke dus geen zorg en meer daarrond. Geniet vooral van de voorbereiding want de dag zelf zal snel voorbij zijn.al begrijp ik je gevoel wel!!
Hihi jaja het begint te korten.. eindelijk.. Na 1 jaar verloving mag de grote dag nu wel stilaan aanbreken hoor! Staat nog op onze to do list: geloften schrijven, tafelnamen & tafelplan, wenskaartjes finaliseren, decoratie ophalen (lopers, wensboom; tuinkaarsen) en that's it :-) Vandaag mag ik normaal mijn kleedje ophalen (hopelijk past hij nu perfect)
Stéphanie,maak je niet te veel zorgen over de afwerking van je huis en tuin. Je gasten gaan dat niet zien, die hebben alleen maar oog voor stralende bruidjes . Zorg er gewoon voor dat je huis opgeruimd en netjes is, zet eventueel hier en daar een bloemetje om alles op te fleuren en de aandacht af te leiden van een onafgewerkt iets, en meer hoeft dat echt niet te zijn.Geniet nog van je laatste voorbereidingen!