Nu Online
Momenteel zijn er 527 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Paniek

25-4-2013 21:09:41
Nog 36dagen staan er vandaag op de teller en mijn hartje begint steeds sneller te slaan.
Ik moet nog veel kleine dingetjes doen en ik vind er maar geen tijd voor.
Dit omdat we onverwachts bij ons thuis de mensen nog een glas aanbieden tussen wet en ceremonie.
Met als gevolg dat ik wil dat ons huisje natuurlijk zo optimaal mogelijk inorde is.
Dit houdt in nog enkele muren verven. Gaatjes opvullen. Trap afwerken. (Die staat in de inkom dus ja). De tuin aanpakken: hekken plaatsen, graszoden leggen...
Dus werk genoeg, tijd te weinig!

Zaterdag 2de (en hopelijk) laatste pas van het trouwkleed.
Ik zal wel al blij zijn als dat geregeld is. Dat is toch wel een belangrijk iets.
En maandag gaat mijn vriendin voor haar 2de pas. Dus dat is toch al vooruitgang.

Hoe zit het bij jullie juni bruidjes?!

Groetjes!

Stéphanie
1-6-2013
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 679

Kathleen
15-6-2013
 Meld misbruik25-4-2013 21:48:01

Hier begint het ook wel stilaan door te dringen dat we toch niet zoveel tijd meer hebben.
Bedankjes moeten nog gemaakt, misboekjes gedrukt, versiering voor de kerk en naamkaartjes voor in de zaal... En ik heb het gevoel dat ik nog wel wat vergeet...
Morgen heb ik mijn 2e pas. Ik had het gevoel dat ik daar zo vroeg mee was, maar jij stelt me wat gerust :-)

En ik ken het gevoel hoor, wij zijn op het moment een huis aan het verbouwen, dus dan lijkt er altijd te weinig tijd te zijn om de trouw nog te regelen :-s

Mieke
29-6-2013
 Meld misbruik26-4-2013 8:42:19

Bij ons staat de teller nog op 63 maar ik heb het gevoel dat alles vrijwel in orde is. Is het geen optie om te kiezen waar je die drink gaat doen in huis of in de tuin zo hoef je eigenlijk maar 1 ding super af te werken.
Ik ben van mening dat de mensen komen voor jullie twee, die gaan echt niet wakker liggen welke muren geverfd zijn of dat de trap afgewerkt is. ik zou persoonlijk de tuin aanpakken en eventueel een leuke tent voorzien mocht het weer minder zijn, maar dat zal vermoedelijk wel meevallen we zijn dan al juni he.

Verder een goede checklist hanteren en dan gaat de stress vanzelf weg. afgevinkt is oke dus geen zorg en meer daarrond. Geniet vooral van de voorbereiding want de dag zelf zal snel voorbij zijn.

al begrijp ik je gevoel wel!!

Lynn
1-6-2013
 Meld misbruik26-4-2013 8:43:26

Hihi jaja het begint te korten.. eindelijk.. Na 1 jaar verloving mag de grote dag nu wel stilaan aanbreken hoor!

Staat nog op onze to do list: geloften schrijven, tafelnamen & tafelplan, wenskaartjes finaliseren, decoratie ophalen (lopers, wensboom; tuinkaarsen) en that's it :-) Vandaag mag ik normaal mijn kleedje ophalen (hopelijk past hij nu perfect)

Gitte
14-4-2012
 Meld misbruik26-4-2013 8:55:37

Stéphanie,

maak je niet te veel zorgen over de afwerking van je huis en tuin. Je gasten gaan dat niet zien, die hebben alleen maar oog voor stralende bruidjes . Zorg er gewoon voor dat je huis opgeruimd en netjes is, zet eventueel hier en daar een bloemetje om alles op te fleuren en de aandacht af te leiden van een onafgewerkt iets, en meer hoeft dat echt niet te zijn.
Geniet nog van je laatste voorbereidingen!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...