Terug naar overzicht
Ik had ook een jurk van LR. En ben deze ook gaan halen in Hasselt. Is echt de moeite om naar daar te gaan, heel leuke mensen en goed bedient, alleen bij het passen achteraf even een paniekmoment (door stofje voor accent niet geleverd) maar dit was allemaal binnen een week opgelost.Enkele maanden geleden naar E&R geweest voor suite kleedje voor mijn zus haar trouw. Dik tegengevallen en hadden hier speciaal dag verlof voor genomen. gebeld naar Linx in Hasselt en konden dadelijk doorkomen, en werden er weer enorm enorm goed behandelt (terwijl het eigenlijk de verkoopster haar rustmoment was). Dus daar ook ons suitekleedje gekocht dat we binnen anderhalve week mogen gaan passen.
Heb mijn kleed daar ook gekocht, ze gaan me in mei mailen voor een eerste pas... Spannend! Tot nog toe ben ik zeer tevreden...
Mijn kleed komt van daar!Ik vond ze de eerste keer heel vriendelijk, daarna precies iets minder.. Mijn mama en mijn bomma hebben daar ook hun kleedje gekocht, en ze doen wel alles wat je vraagt, maar ik heb een beetje het gevoel dat ze zoiets hebben van 'je komt hier toch maar één keer, we hebben je betaling al, 't maakt niet meer zo veel uit'. Maar qua services enzo heel goed, ik verwacht misschien teveel omdat het toch een bijzondere aankoop is!