Terug naar overzicht
Meestal is staat de fotograaf in de slaapkamer, gezien je daar ook je kleedje aandoet :-). Bij ons zijn er enkel foto's genomen in de slaapkamer en beneden, dus ;-).Groetjes!Evelien
Ik denk ook de slaapkamer, omdat je meestal daar je kleed aantrekt. En de living. Daar zit je te wachten, verzamelen en komt je ventje binnen. Dus de voordeur is ook een leuk moment.
Ahja ik was eig van plan om mijn kleed in de badkamer aan te doen gezien ik daar een spiegel heb :-) We hebben geen suite dus verzamelen zit er niet in :-)
Ik als fotograaf zeg altijd tegen "mijn" koppels dat ze met mij GEEN rekening moeten houden. Het is mijn taak als fotograaf om te zorgen dat er mooie foto's zijn ongeacht planning, omgeving,... Het koppel heeft meestal al meer dan genoeg stress zonder dat de fotograaf ook nog eisen gaat stellen. Maar dat is mijn visie natuurlijk. De beste raad is om je vragen aan jullie fotograaf te stellen, hij of zij zal het moeten waarmaken voor jullie, dus is ook de enige die je waardevol advies kan geven hierover. Maar zeker niet van wakker liggen hoor: komt helemaal goed allemaal ;-) Geniet ervan!Roeland Van de Velde---