Nu Online
Momenteel zijn er 530 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

eindelijk

27-4-2013 13:07:50
Nog maar 83 dagen op de teller!
En ik mag eind Volgende week naar huis
Kan ik me eindelijk verder bezich houden met onze trouw.
Ben zo blij dak na 1maand uit het ziekenhuis mag gaan wand werd hier zot.
Moet thuis ook wel wat rustig aan doen anders zal het met krukken naar het altaar gaan en dat zie ik zo niet zitten.
Mn schoonmoeder heeft mijn kleed besteld online!
Tewijl ze weet da ik dat NIET wou, maar ze bedoelt het goed.
Eind mei krijg ik ze toe ben benieuwd wat het gaat geven.
6Mei heeft mn vriend een afspraak gemaakt met de feestzaal voor het eten te bespreken en zo kan ik dan ook eens kijken voor de indeling vor de tafels hoe en waar we gaan zitten enz. Heb eindelijk weet ies om naar uit te kijken

candy
20-7-2013
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 785

krista
9-8-2013
 Meld misbruik27-4-2013 14:10:10

Hoi Candy,
dat is echt goed nieuws.
Soigneer je nu he meid.
Want de tijd vliegt snel.
Veel plezier verder bij de uitnodigingen en wie weet valt het kleed reuzegoed mee.
Hou ons maar op de hoogte ;-)
Groetjes

ilse
24-8-2013
 Meld misbruik27-4-2013 14:27:32

WIST HET NIET...maar nog efkes en da gaat mooi zijn,da kleed het past bij jou,dus heb daar gene schrik van,en de rest de zaalbespreking is ook op ne dag gedaan....SUCCES HE...KOMT GOED!!!

Bea
6-7-2013
 Meld misbruik27-4-2013 15:25:58

Super fijn om te lezen! Ik ben echt blij voor jou! Laat je maar goed verzorgen en alles zal goed komen. Ik heb ook zo lang gedacht mijn kleed online te bestellen en was al echt aan het watertanden maar heb het uiteindelijk niet gedurfd. Misschien ga jij nu juist wel een heel gelukkig bruidje zijn. Kleine aanpassingen zullen echt geen probleem zijn en ik heb hier toch ook al positieve reacties gehoord van die site. Ik duim mee!

Eline
20-7-2013
 Meld misbruik27-4-2013 17:04:24

Supergoed nieuws! Laat je maar goed verwennen door het ventje. Door te delegeren kun je ook nog veel bereiken voor jouw dag hoor
We zullen hier allemaal duimen dat het kleed jou op het lijf geschreven is!Veel succes nog met de voorbereidingen!!!

candy
20-7-2013
 Meld misbruik28-4-2013 18:33:53

Bedank iedereen voor jullie steun, Ik ga me zeker goed laten verwenen door mn ventje.
Vandaag hebben we ook slecht nieuws gehad
Mn verloofde zijn broer eveneens zn getuigen is te weten gekomen dat zijn vrouw hem al 7maanden bedriegt en ze hebben samen 2kindjes die normaal bruidskindjes zijn op onze trouw. Het gaat nog heel plezand worden binnen 2maanden en half trouwen wij en zn oudste broer staat op scheiden

Bea
6-7-2013
 Meld misbruik28-4-2013 21:21:47

Dat is inderdaad geen pretje...

cathy
12-7-2013
 Meld misbruik28-4-2013 23:21:34

hey candy blij te lezen dat het goed gaat en dat je nu een trouwkleed hebt,wij(naaister en ik)hoorden niks meer van je.mochten er toch nog aanpassingen moeten gedaan worden aan je kleed ,zal ze het zeker met plezier doen hoor.
groetjes cathy.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...