Nu Online
Momenteel zijn er 452 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

twijfelen, twijfelen.... dat maakt alles iets moeilijker :-)

27-4-2013 15:31:55
Hoi, hoi
Ik ben op een punt gekomen dat ik het allemaal niet meer weet. Ik twijfel over vanalles: de dagindeling, de tafeldecoratie, teksten, bedankjes of niet, .... pfffff dit is niet leuk :-(. Ik heb de zaal, dj, eten al gereld. Trouwkleed gaat nog niet omdat we volop met IVF bezig zijn dus daar zit ik ook vast. Ik was vorige week naar Ava gegaan om inspiratie op te doen maar niets en al veel gezocht op't internet maar vind mijn goesting niet. Heel frustrerend. Daarbij komt nu ook dat de zaal beschikt over 2 verschillende stoelen/kleuren nl zwart en rood. Mijn zus wilt stoelhoezen maken maar vrees dat het mss wat een rommelig uitzicht gaat geven en stoelhoezen kosten kosten toch meteen ook al wat geld. Waar hebben jullie jullie inspiratie vandaan gehaald?

sarah
31-8-2013
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 876

ilse
24-8-2013
 Meld misbruik27-4-2013 16:29:46

als de stoelen evenveel zijn in aantal,zou ik ze afwisselen,één zwart,ne rode,weer ne zwarte en ik zou bloemstukken,rode rozen nemen....wat vindt je van zwarte tafellakens,heel apart! En trouwens jij zult waarschijnlijk wit willen...denk dat met ( inspiratie idee) VRIJBLIJVEND....maar een rood trouwkleed is hierbij het mooist en openingsdans THE POWER OF LOVE van FRANCKY GOES TO HOLLYWOOD....mijn idee,droom...

ilse
24-8-2013
 Meld misbruik27-4-2013 16:34:11

GA NOG EVEN VERDER...kaarsjes op tafels,en bij de openingsdans alle licht uit,één spot op jullie gericht en rook effect.....WOW ik droom!

Marijke
10-5-2013
 Meld misbruik27-4-2013 16:37:27

Hallo, laat het dan even rusten...met tijd komt raad. Ik heb vooral inspiratie gehaald uit
sites als pinit, etsy, martha stewart, rock'nrollbride ed. De "boekskes" heb ik ook uitgebreid geraadpleegd maar dat was minder mijn ding. Wij trouwen in Italië, en ik heb alles zelf geregeld dus was het vaak zoeken naar oplossingen. Wat betreft je jurk...ik begrijp je probleem, ik heb zelf kinderen (11j en twee van 2j). Die twee zijn er gekomen na jaren oefenen en net voor ik met ivf zou beginnen...Als je op dit moment nog niet zwanger bent, ga je als ik het goed begrijp maximum 3 maanden zwanger zijn als je trouwt...als het je eerste kindje is heb je veel kans dat daar nog niet veel van te zien is en zelfs als je toch al wat kan tonen dan kunnen ze nog heel wat retoucheren. Ik zou alvast een jurk gaan kiezen, het aanpassen gebeurt toch pas later en als je je probleem uitlegt zullen ze dat ook wel zo laat mogelijk plannen. Ik zou denken: als je een jurk koopt en het dus eigenlijk wat "lastig" is om zwanger te zijn , dan gaat het juist gebeuren!Ik wens je nog veel succes, groetjes!

krista
9-8-2013
 Meld misbruik27-4-2013 22:11:01

Hey Sarah,
Stressen doet elk bruidje in spe.. Ik heb overlaatst ook die periode gehad en die gaat wss nog wel ns terug komen ;-).
Qua kleed zou ik toch niet meer te lang wachten..; De tijd gaat snel en als de jurk op maat gemaakt wordt, wordt het mss krap...
Ik zou in de zaal voor de zwarte stoelen gaan die gaan bij alles. Stoelhoezen is weggegooid geld als je mooie stoelen hebt is mijn mening.
Met zwarte stoelen kan je nog alle kanten op.
Mijn inspiratie heb ik veel op deze site opgedaan.
En wachten wakker liggen kan ook helpen maar is niet interessant ;-).
Je kan altijd jou vragen hier op ons afvuren dan helpen wij jou met raad en daad zover we kunnen...
Succes ermee xx

Els
30-6-2012
 Meld misbruik28-4-2013 8:14:08

hallo Sarah, dat twijfelen is hééél herkenbaar !

Omdat ik er maar ook niet uit geraakte wat ik juist wou, raadde een vriendin mij aan een mood board te maken. Zo heb ik er twee gemaakt en uiteindelijk voor die gekozen die het best bij ons en de feestzaal paste). Vanaf dan ben ik op zoek gegaan naar de verschillende dingen zodat ik gericht kon zoeken (op internet, kringloopwinkels, rommelmarktjes, ava ... ons "thema" was 'landelijk met een vintage knipoog')

Veel succes

groetjes
Els

sarah
31-8-2013
 Meld misbruik28-4-2013 21:44:00

dank u wel iedereen voor de steun en tips.

@Ilse: de tafelkleden die ze hebben zijn zwart dus dat zit al goed :-)
@ Marijke: ik ben nog niet zwanger. Mijn eerste pging was vorige maand mislukt en vandaag ben ik gebeld dat mijn terugplaatsing morgen niet doorgaat omdat mijn ingevroren embryo het niet overleefd heeft dus moeten helemaal opnieuw beginnen. Voordeel is dat ik nu toch kan gaan zien achter een kleedje. Bedankt voor de sites ga het eens bekijken
@Krista: in totaal zijn er 169 stoelen waarvan er een 70 zwarte zijn en de rest rood. En ik heb 150 gaste, moeilijk he
@Els bedankt voor de tip. Heb je mss foto's want mijn vriend wou ook eerst iets met vintage. dank u

ilse
24-8-2013
 Meld misbruik28-4-2013 23:44:19

EN OP DE TAFELLAKENS RODE ROZEBLAADJES...SARAH!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...