Terug naar overzicht
als de stoelen evenveel zijn in aantal,zou ik ze afwisselen,één zwart,ne rode,weer ne zwarte en ik zou bloemstukken,rode rozen nemen....wat vindt je van zwarte tafellakens,heel apart! En trouwens jij zult waarschijnlijk wit willen...denk dat met ( inspiratie idee) VRIJBLIJVEND....maar een rood trouwkleed is hierbij het mooist en openingsdans THE POWER OF LOVE van FRANCKY GOES TO HOLLYWOOD....mijn idee,droom...
GA NOG EVEN VERDER...kaarsjes op tafels,en bij de openingsdans alle licht uit,één spot op jullie gericht en rook effect.....WOW ik droom!
Hallo, laat het dan even rusten...met tijd komt raad. Ik heb vooral inspiratie gehaald uit sites als pinit, etsy, martha stewart, rock'nrollbride ed. De "boekskes" heb ik ook uitgebreid geraadpleegd maar dat was minder mijn ding. Wij trouwen in Italië, en ik heb alles zelf geregeld dus was het vaak zoeken naar oplossingen. Wat betreft je jurk...ik begrijp je probleem, ik heb zelf kinderen (11j en twee van 2j). Die twee zijn er gekomen na jaren oefenen en net voor ik met ivf zou beginnen...Als je op dit moment nog niet zwanger bent, ga je als ik het goed begrijp maximum 3 maanden zwanger zijn als je trouwt...als het je eerste kindje is heb je veel kans dat daar nog niet veel van te zien is en zelfs als je toch al wat kan tonen dan kunnen ze nog heel wat retoucheren. Ik zou alvast een jurk gaan kiezen, het aanpassen gebeurt toch pas later en als je je probleem uitlegt zullen ze dat ook wel zo laat mogelijk plannen. Ik zou denken: als je een jurk koopt en het dus eigenlijk wat "lastig" is om zwanger te zijn , dan gaat het juist gebeuren!Ik wens je nog veel succes, groetjes!
Hey Sarah,Stressen doet elk bruidje in spe.. Ik heb overlaatst ook die periode gehad en die gaat wss nog wel ns terug komen ;-).Qua kleed zou ik toch niet meer te lang wachten..; De tijd gaat snel en als de jurk op maat gemaakt wordt, wordt het mss krap...Ik zou in de zaal voor de zwarte stoelen gaan die gaan bij alles. Stoelhoezen is weggegooid geld als je mooie stoelen hebt is mijn mening.Met zwarte stoelen kan je nog alle kanten op.Mijn inspiratie heb ik veel op deze site opgedaan.En wachten wakker liggen kan ook helpen maar is niet interessant ;-).Je kan altijd jou vragen hier op ons afvuren dan helpen wij jou met raad en daad zover we kunnen...Succes ermee xx
hallo Sarah, dat twijfelen is hééél herkenbaar ! Omdat ik er maar ook niet uit geraakte wat ik juist wou, raadde een vriendin mij aan een mood board te maken. Zo heb ik er twee gemaakt en uiteindelijk voor die gekozen die het best bij ons en de feestzaal paste). Vanaf dan ben ik op zoek gegaan naar de verschillende dingen zodat ik gericht kon zoeken (op internet, kringloopwinkels, rommelmarktjes, ava ... ons "thema" was 'landelijk met een vintage knipoog')Veel succes groetjesEls
dank u wel iedereen voor de steun en tips. @Ilse: de tafelkleden die ze hebben zijn zwart dus dat zit al goed :-)@ Marijke: ik ben nog niet zwanger. Mijn eerste pging was vorige maand mislukt en vandaag ben ik gebeld dat mijn terugplaatsing morgen niet doorgaat omdat mijn ingevroren embryo het niet overleefd heeft dus moeten helemaal opnieuw beginnen. Voordeel is dat ik nu toch kan gaan zien achter een kleedje. Bedankt voor de sites ga het eens bekijken@Krista: in totaal zijn er 169 stoelen waarvan er een 70 zwarte zijn en de rest rood. En ik heb 150 gaste, moeilijk he@Els bedankt voor de tip. Heb je mss foto's want mijn vriend wou ook eerst iets met vintage. dank u
EN OP DE TAFELLAKENS RODE ROZEBLAADJES...SARAH!