TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
ilse
24-8-2013
|
27-4-2013 16:11:52
ik heb zo'n strapless corset besteld bij mijn styliste,en ja ze was er...en gepast,maar ik kreeg het al,ik stond in de spiegel met m'n jurk en die lingerie aan,mijn kleed was wow kei schon,maar da gevoel...iedereen zei tegen mij waarom kijk je zo sip,komaan lachen...LEILA IK KON BIJNA NIET ADEMEN,IK DACHT ALS IK DAAR HEEL DE DAG MEE RONDLOOP EN ZIT...zullen schitterende foto's zijn,die balijnen die steken,echt zo benauwd....natuurlijk is wel heel mooi,maar wie ziet dat?Mijn ventje,'t is dan wel laat en da zal toch vlug uit zijn....DUS IK GA OOK EEN BH KOPEN,een strakke (kant kan doordrukken)witte voorgevormde met vullingen,shapewear (onder de borsten tot de billen,zal ook een mooi effect geven aan de boezem),een wit kanten slipje,en witte zelfophoudende kousen met kanten boord...en ik zal me goed voelen!!! ik heb nu ook dikwijl shapewear aan en gen problemen mee,een heerlijk gevoel,het gevoel dat je slanker bent...
|
|
Marjan
20-4-2013
|
27-4-2013 16:25:03
Ik had eerst zo'n hoog figuurcorrigerend onderbroek gekocht, maar had dan schrik dat ik daar 's avonds tijdens het eten last van zou beginnen te krijgen omdat het dan teveel zou spannen :D. Dus ik heb uiteindelijk een gewoon onderbroek aangedaan met daarboven figuurcorrigerende panties die de buik platduwen, met het idee dat ik die 's avonds dan nog kon uitdoen als ze mij tegenstaken. Maar uiteindelijk is dat niet nodig geweest, had er echt geen last van. Je kunt die gewoon bij de Veritas vinden.
|
|
Peggy
28-9-2013
|
27-4-2013 16:25:08
Ik een corset van Marie Jo en de rug is uitgediept door de lingeriewinkel. Ik voel me er super mooi in en sexy. Het idee dat mijn man weet dat ik sexy lingerie draag ipv shape wear (waar hij een grondige hekel aan heeft haha) dat geeft me toch wel eens zoveel zelfvertrouwen op de dag zelf.
|
|
Sandra
21-6-2013
|
27-4-2013 17:12:25
Ik heb een torselet gekocht van Poirier , dat is speciaal voor onder bruidskledij , ook met laag uitgesneden rug . Bij mij zit het gelukkig wel goed , en ik kan nog ademen ook
|
|
Leila
21-9-2013
|
27-4-2013 17:39:30
Ik dacht ook aan die van poirier, maar aangezien ik maat 42-44 heb wist ik niet goed of dit wel mooi zou zijn ...
|
|
Sandra
21-6-2013
|
27-4-2013 17:42:40
Ja ik heb ook 42 en het zit perfect Die torselets zijn ook iets langer dan een gewone bustier dus alles blijft mooi op zijn plaats
|
|
Isabelle
13-9-2013
|
27-4-2013 18:42:11
Waar verkopen ze die torselets van poirier?
|
|
Sandra
21-6-2013
|
27-4-2013 19:48:15
Ik heb de mijne bij Boutique Couture gekocht in St- Niklaas , maar ik denk dat de meeste bruidswinkels dat wel verkopen
|
|
ilse
24-8-2013
|
27-4-2013 22:48:59
bij mij is het ook een piorier torselet,maar ik ben rolstoelpatiznte en dat is vor mij niet te doen...
|
|
Leila
21-9-2013
|
28-4-2013 12:27:27
Heb net een poirier besteld, spannend !!!
|
|
Elen
5-10-2013
|
29-4-2013 12:55:43
Voor de dag zelf kies ik ook voor een torselet. (Al moet ik het perfecte exemplaar zelf nog vinden.;-)) De baleinen gaan mij niet meer storen dan het trouwkleed. Wie mooi wil zijn, moet lijden. ;-)
ik draag op een dagelijkse basis van die shape wear dus dat wordt je echt wel gewoon. Wat ik wel een nadeel vind, is dat shapewear tot net onder de buste, vaak bij bewegingen oprollen of naar beneden zakken en dan juist een vetrolletje creëren dat er zelf niet is...
Dus mss ook eens wat aandoen voor de trouw om te testen?
|
|
ilse
24-8-2013
|
30-4-2013 12:39:16
ik zit toch de godsganse dag,enkel bij't intrede van de kerk kom ik even uit de stoel een twee minuten en de foto's en de openingsdans,verder kan ik niet alleen stappen,en er moet me altijd iemand vasthouden,dus die shapewear is vor mij ideaal...
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|