TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Elen
5-10-2013
|
29-4-2013 12:48:56
Hi!
Heb je deze hoepelrok al verkocht? Mag ik vragen hoeveel baleinen erin zitten?
Dank je wel!
|
|
mona
27-7-2013
|
30-4-2013 9:02:30
Ik heb me al afgevraagd of een hoepelrok voor mij ook een goed idee zou kunnen zijn. Heb een kleed met verschillende onderlagen, en denk dat het wel warm zou kunnen zijn als die lagen in putje zomer zo tegen je benen hangen. Misschien dat het met een hoepelrok wat frisser is. Het maakt de jurk dan wel weer boller, wat het er anders doet uitzien... Ben misschien wel geïnteresseerd, maar zou het eens willen passen onder m'n jurk dan.
Van waar ben je?
|
|
sofie
25-5-2013
|
1-5-2013 19:18:52
Dag bruidjes in spe, om op jullie vragen te antwoorden; - Dag Elen, er zitten dus geen baleinen in, enkel de hoepel vanonder, aangezien ik hem zelf nog niet hier thuis heb, heb ik op internet liggen neuzen voor een foto en deze komt het dichtste in de buurt; Enkel de hoepel hangt wat hoger met daaronder nog een laag tule. ; - Dag Mona, ja dat waren dus ook mijn argumenten. Ik vond dat het een verschil maakte, voelde veel losser en vrijer en er was wat meer verluchting :-). Met dat er geen baleinen inzetten veranderde er niet zoveel aan de jurk zelf. Ik ben van Leuven. Heb de rok op 15 mei. groetjes
|
|
mona
27-7-2013
|
2-5-2013 14:23:21
Ik zou eventueel wel geïnteresseerd zijn, maar niet aan die prijs. Ik heb even rondgekeken en ik vind ze nieuw ook aan die prijs ongeveer... Dan koop ik liever een nieuwe.
|
|
Jvoita
17-8-2013
|
7-8-2013 10:36:15
Beste, heb je nog steeds je hoepelrok? groeten Jovita
|
|
sofie
25-5-2013
|
8-8-2013 12:51:48
Dag Jovita,
jawel ik heb hem nog,
- 60 cm diameter - taille unique - gekocht bij Rosa Clara, ik verkoop hem nu voor 30 euro - 1 keer gedragen en gewassen
als je je email geeft, stuur ik wat foto's door. groetjes Sofie
|
|
kathleen
9-8-2014
|
27-8-2013 8:40:33
sofie ik heb interesse. stuur je nog een foto en gegevens naar kathleen.valkenaars@gmail.com
|
|
Jvoita
17-8-2013
|
8-9-2013 20:31:22
Hallo Sofie,
sorry, ik heb jouw berichtje blijkbaar gemist en ondertussen heb ik hem niet meer vandoen aangezien ik in tussentijd ben getrouwd.
groeten
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|