Nu Online
Momenteel zijn er 658 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kasteel van Saffelaere

27-4-2013 18:25:17
Hallo iedereen, Wij zijn geinteresseerd in het kasteel van Saffelaere voor ons trouwfeest volgend jaar.Wat zijn jullie ervaringen?Alvast bedankt voor jullie reactie! Xx

maartje
5-7-2014
Meld misbruik

Reacties: 18 | Gelezen: 1513

Jan
14-8-2014
 Meld misbruik27-4-2013 18:48:46

Thomas
7-9-2013
 Meld misbruik27-4-2013 19:11:01

Hey,

als het nu nog vrij is zou ik het vastleggen hoor! :-)
Wij gaan in september daar trouwen en hebben nog niks negatief gehoord over die locatie! :-)
Echt niks is hun teveel. Ben je al langs geweest ter plaatse?

Ann
7-6-2013
 Meld misbruik27-4-2013 19:22:22

Wij gaan daar ons ceremonie en feest geven 7 juni. Zijn wij een jaartje getrouwd als het jullie dag is :-) Echt een top locatie en supervriendelijke mensen. Ze doen er alles aan om jou een topfeest te geven. Zeker een optie op jouw dag nemen als ze nog vrij is en een kijkje gaan nemen. Je gaat meteen verkocht zijn. Gewoon prachtig! AANRADER!!! Hou ons op de hoogte ;-)

Eve
4-5-2013
 Meld misbruik27-4-2013 20:05:17

Idd mooie locatie en super lekker eten. ..ik moet wel zeggen dat ik vond dat niet alle medewerkers vriendelijk waren... maar bon iemand kan al eens slechte dag hebben zeker. Ik vond wel dat oortjes gedoe wat overdreven overkomen (bediening communiceert zo onderling), komt erg koel en afstandelijk over! Wat ik nog nadeel vond was dat de jeugd bij dat feest precies in zijbeuk van de zaal zaten en we mochten niet rechtstaan tijdens de intrede van het koppel en hhet aansnijden van de taart dus wij zagen echt niets?!! Eten is wel super lekker! ! Xx

Ann
7-6-2013
 Meld misbruik28-4-2013 9:08:47

@ Eve: bij ons waren ze allemaal om te vriendelijker en van de huwelijken die ik gezien heb, had niemand van de bediening oortjes in. Van da rechtstaan is bij ons niks van gezegd want onze DJ mag zelfs al het liedje voor onze intrede spelen ipv iemand van het personeel. Het is toch de juiste locatie ;-)

maartje
5-7-2014
 Meld misbruik28-4-2013 20:29:53

Bedankt voor jullie reacties!Ik denk dat het het Kasteel zal worden.We zijn verkocht :-)

Tamara
23-5-2014
 Meld misbruik28-4-2013 20:35:44

Wij zijn er ook gaan kijken. Echt heel chique en de prijs voor het eten is zowat vergelijkbaar met andere zalen. Voor de ceremonie echter vroegen ze daar een meerprijs van 1200euro en dat heeft ons wat tegengehouden om het toch daar te doen. Als ze op zo een avond meer dan 10000euro verdienen vonden wij het erg dat ze daar dan zoveel voor vroegen. En ik denk dat sommige van onze genodigden het daar ook wat te stijf zouden gevonden hebben (oa omwille van die oortjes enzo...)

Eve
4-5-2013
 Meld misbruik28-4-2013 22:04:03

Ja hoor an. Het was zeker daar! We zijn er nog maar net geweest. Zoals ik al zei iedereen nan eens slechte dag hebben he. De anderen waren vriendelijk... Maar die oortjes vond in echt der over.... precies of ze werken er allemaal bij de security!.;-)

Jan
14-8-2014
 Meld misbruik28-4-2013 22:34:15

Ann
7-6-2013
 Meld misbruik29-4-2013 11:03:22

Hey Jan heb van die oortjes ook niks gezien. Ga de volgende keer als we moeten gaan daar eens naar vragen. We zijn er zeker van dat het een super feest word. Jullie ook nog veel succes ;-) @ Tamara idd ze vragen er geld voor maar wij waren van het principe als je voor de kerk trouwt moet je die ook betalen en de aankleding moet je ook betalen. Als je wat bloedversiering wil kost het je ook al wat geld. Daar is alles gewoon inbegrepen en moet je je van niks aantrekken. Alles word voor jou gedaan. Wij hebben er ook een paar in de familie die het te chique vinden maar daar trekken we ons niks van aan. Voor zo een locatie vind ik het zeker niet te stijf. Gewoon losse mensen.

Ann
7-6-2013
 Meld misbruik29-4-2013 11:05:50

Bloemversiering bedoelde ik ;-)

Tamara
23-5-2014
 Meld misbruik29-4-2013 12:48:36

Hey Ann,

Wij hebben nu beslist om onze viering te laten doen door het huis van de mens. Heb er al veel goeds over gehoord en ze werken gratis. De feestzaal waar we nu de ceremonie doen maakt er geen probleem van de stoelen buiten en binnen te dragen. En mijn schoonmama maakt de bloemstukken. Dus voor ons is het toch een enorme besparing.
Maar verder hoor je mij niets negatiefs zeggen over het kasteel van saffelaere. We gaan er heel graag eten en het zal zeker een indruk nalaten op de gasten.

Thomas
7-9-2013
 Meld misbruik29-4-2013 21:07:13

ik heb persoonlijk liever dat ze oortjes dragen en niet door elkaar lopen als kippen zonder kop ;-)

ik vind er niet echt iets te stijf aan daar. het is er zeker knap, en sommige vrienden/kennisen vinden het misschien te sjiek maar dat is hun zaak maar. Iedereen kiest toch wat ie wilt?
Een feest in een chirolokaal kan ook zalig zijn, niet enkel de locatie maakt de feest he maar vooral het volk :)

Greteltje
17-5-2014
 Meld misbruik27-5-2013 22:46:52

Hoi trouwers

Fijn die reacties te lezen. Mijn verloofde en ik zijn ook geïnteresseerd in het kasteel van Saffelaere. Het heeft inderdaad een prachtige tuin!

Waar wij wat schrik voor hebben is dat de zaal nogal donker oogt (afgezien van de eretafel onder de koepel)?
Zeker aangezien de stoelen/muren ook niet wit zijn, oogt de zaal wat donker vinden we.
Is er voldoende licht tijdens het eten?
Hebben er hier mensen ervaring mee?

Onze datum ligt nog niet volledig vast, maar wij hopen toch op korte termijn te kunnen beslissen.

Alvast bedankt voor jullie feedback!

Deborah
13-9-2013
 Meld misbruik11-6-2013 15:08:18

Wij hebben ook ons feest daar.
We hadden 3 locaties bezocht en qua prijs zaten ze allemaal gelijk. Enkel het Kasteel Van Saffelaere sprong er op alle vlakken bovenuit. Prachtige zaal, prachtige tuin. Het mag zelfs regenen tijdens de receptie (enkel dan ;-)!), want ook de 'receptiezaal' boven is magnifiek -met zicht op de feestzaal beneden-. Op de andere locaties werd, voor de receptie bij slecht weer, gewoon een deel van de feestzaal afgezet met een gordijn :-/!
En ook qua bediening merkte je het verschil enorm. Het ging er, in tegenstelling tot de andere zalen, heel professioneel aan toe en je wilt toch een goeie begeleiding als je trouwt..
Het kwam inderdaad wel wat stijfjes over, maar hé, sfeer maak je toch zelf?

Ann
7-6-2013
 Meld misbruik11-6-2013 19:28:59

Hey, wij zijn er vrijdag getrouwd en het was gewoon perfect. Toen we toekwamen gingen de klokken. De ceremonie ging boven in de "kapel" door. Prachtig aangekleed. De receptie ging door in de achtertuin. Veel rond geweest met drank en heerlijke hapjes. De feestzaal heel mooi aangekleed en in onze kleur dat we vermeld hadden. Het eten was overheerlijk, goede en vriendelijke bediening. Het was zonder oortjes zoals de boven vermelde berichten. Het dessertbuffet met chocoladefontein een echte aanrader. Prachtig uitgesteld en heel leuk gedaan met de gordijnen die omhoog gaan. Wij twijfelt voor te overnachten in de suite zeker doen. Prachtige kamer en 's morgens een lekker ontbijt. Was een super feest met dank aan het kasteel :-)

maartje
5-7-2014
 Meld misbruik5-7-2013 16:50:55

Blij om jouw ervaring te lezen! Voor ons nog exact een jaar te gaan vooraleer het aan ons is in Saffelaere! Mocht je fotos hebben, altijd tof om te zien ;-)

Jan
14-8-2014
 Meld misbruik5-7-2013 23:54:41

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info