Terug naar overzicht
In den blokker doorzichtige met hartjes :-) Voor 3 euro geloof ik en redelijk groot... xxx
Voor eind volgende week zou het weer beter moeten zijn! Veel succes.
Ik wacht ook nog even af hoor...ik blijf hopen dat het zonnetje gaat schijnen :)
ik wacht ook nog af!! ik blijf hopen dat het niet nodig is.
Idem hier! Ik wacht nog af tot woensdag, ik denk dat ze dan zekerder zullen zijn over het weer. In het slechtste geval ga ik nog last minute een paraplu halen bij de blokker ofzo. ;)
Ok bedankt dames!! Amaai zo spannend allemaan.... Xxx
Positive thinking! Ik ben al een hele tijd aan het checken en het verandert constant! Laten we hopen dat het terug in zon zal veranderen :)!
Toch zot hoeveel bruidjes er hier op het forum zitten dat volgende week trouwen. :) Ik ga alvast maandag of dinsdag eitjes wegbrengen bij de clarissen dus dat zal voor jullie ook wel helpen dan he. ;)
Bij ons ook, duimen en afwachten tot woensdag. Donderdag zijn we allebei thuis en gaan dan eventueel nog een paraplu en een bolero voor mij bijkopen. Hopelijk is het niet nodig!
Ik denk dat het weer nog zal meevallen. Maar ik wacht ook nog even af. Veel succes aan de bruidjes van volgende week!
Ja idd afwachten ... Maar laat wachten nu net niet mijn sterkste eigenschap zijn :-) Ik denk dat ik nog nooit in mijn leven zoveel het weerbericht gevolgd heb :-)
@Eve Wij ook niet!
Het weer zag er slecht uit maar het gaat terug de betere richting uit precies. Laat ons allemaal duimen, ik heb een voorgevoel dat het zonnetje zal schijnen morgen. Gisteren en vandaag hadden ze eerst ook niet zo best gegeven en het was mooi weer!! Veel succes morgen!!