Terug naar overzicht
hof ter molen in leke , daar trouwen wij,super locatie zalen zijn prachtig en super lekker eten!veel succes op je verdere zoektocht!
Wij hebben gekozen voor Denotter. Ben er al tweemaal geweest voor een trouwfeest en het was iedere keer dik in orde. Ik vind de baas heel vriendelijk en behulpzaam. Alles kan en mag. Prijzen vallen zeer goed mee. Ben je al langs gegaan in beide zalen? Misschien prijzen ook eens vergelijken, wat je krijgt voor welke prijs.
Hey, wij trouwen ook in Hof ter molen in Leke mr Den Otter stond op 2de plaats. Hebben gewoon gekozen voor Leke omdat de menu's meer in onze lijn lagen. Want voor de rest is Den Otter zeker heel goed. Met Ter Leepe geen ervaring
Wij trouwen in 't Gravenhof in Torhout. Salons Denotter hebben we ook bezocht. Van prijs is het ongeveer hetzelfde, maar de zaal en de tuin vonden we persoonlijk mooier in 't Gravenhof. Ik zie dat je in de winter trouwt dus receptie gaat dan in zaaltje aan de straatkant door en in 't Gravenhof hebben ze een orangerie. We hebben daar ook rekening mee gehouden omdat het misschien zou kunnen regenen.
Wij hebben een slechte ervaring bij salons Denotter. We hadden een optie genomen en bijna op het einde van die optie (2 dagen ervoor) belde hij om te zeggen dat hij een misse heeft gedaan en onze optie niet gezien had. Hij had dus de zaal doorgegeven aan een ander koppel en hij wou hen niet meer opbellen om dit op te lossen. Wij gingen daar normaal ons feest houden...
Bedankt iedereen voor jullie reacties! We gaan zaterdag in Salons Denotter kijken naar een opgestelde zaal. Leke zal helaas wat te ver zijn. We zoeken iets tussen Waregem en Brugge. Ik was helemaal verkocht aan Ter Eeste maar budgettair valt deze optie helaas af ... Hopelijk is er nog iemand die ervaring heeft met Ter Leepe want qua zaal en warmte die ze uitstraalt (aangezien we in de winter trouwen is dit belangrijk ...) heeft deze zaal onze voorkeur.
Wij hebben Ter Leepe vast gelegd! Hier en daar wat referenties opgedaan, we hebben ons laten vertellen door iemand die omwille van z'n beroep op heel veel trouwfeesten komt dat Ter Leepe van een ander niveau is dan de meeste feestzalen. Hopelijk kunnen we hem volgend jaar gelijk geven.