Terug naar overzicht
vorig jaar trouw meegemaakt in het kerkje van Oekene (Roeselare), heel gezellig!
Wij trouwen in de kerk van Wijnendale, Torhout. Het is niet zo'n grote kerk en vinden het daarom heel gezellig.
Dat is nu toevallig, wij zijn net voorbij het kerkje van Oekene (Roeselare) dat An aanhaalt, gereden. Onderweg naar de zanger die op ons huwelijk gaat zingen :). Inderdaad een heel leuk kerkje.En moest je nog op zoek zijn naar een zanger, kan ik Pieter Vyncke uit Roeselare zeker aanraden. Stuur gerust een privéberichtje indien je de gegevens zou willen.
Wij zijn getrouwd in de kapel Rodenburg te kortrijk.Zeer mooie locatie, mooie kapel en gezellig.Groetjes.
Bedankt iedereen voor jullie reacties! Wijnendaele zou geografisch perfect zijn :-) ik ga zeker eens een kijkje nemen!Groetjes Trien
Wij trouwen in de kerk van Rollegem-Kapelle en mijn schoonbroer trouwde enkele jaren terug in de kerk van Bavikhove.Beide zijn kleine en gezellige kerkjes.
Kijk je wel even na of je zomaar MAG trouwen in een andere Kerk dan je eigen parochie? Ik ben van Eine en ik mocht zelfs niet trouwen in een andere deelgemeente van Oudenaarde. En voor in de Kerk van mijn toekomstige te trouwen, had ik eerst toestemming nodig van mijn pastoor. :s
Volgens onze pastoor mag je in elke kerk trouwen. Enkel voor de wet moet één van de twee gedomicileerd zijn in stad of gemeente. Heb je de toestemming gekregen dan? :) Anders is dat ook niet leuk.... :S