Nu Online
Momenteel zijn er 489 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

vrijgezellendag

28-4-2013 12:18:20
Hey dames,

Mijn vrijgezellendag is jammergenoeg gepasseerd. Het was een superdag.
Hier een kort verslagje :-)

Ik kreeg een mail met een foto erin waar ik om 13u moest staan. Daar aangekomen stonden mijn zus, schoonzus en een aantal vriendinnen mij op te wachten. Was wel wat teleurgesteld, had meer volk verwacht.... Er hadden de laatste week nog 3 mensen afgezegd en we moesten nog op 1 iemand wachten. Na haar op te bellen, kregen we een sms'je van haar dat ze het toch niet ging halen omdat ze nog teveel schoolwerk had. Vond ik echt erg!

Na wat goeie moed van de vriendinnen, begonnen we aan de dag. Mijn zus bestelde de bootjes. We gingen bootje varen op de leie. Dit was echt op het gemak met mijn vriendinnen, babbeltje slaan, cava'tje drinken, vond ik super!

Na het bootje varen, kwamen we terug aan. En toen stond mijn schoonzus en nog een vriendin mij op te wachten. We gingen een stadsspel spelen. Ik kreeg telkens een tip naar waar ik moest lopen, en op die plaats kreeg ik dan een opdrachten. Het waren hele leuke opdrachten: eiwit kloppen, kous stoppen, 10 vragen over mijn toekomstige beantwoord, chocolade proeven, das knopen, liedjes zingen etc...

Daarna hebben we een cocktail gedronken. Tijdens cocktails kwamen mijn andere schoonzus en nog 2 vriendinnen toe. Dan zijn we ribbetjes gaan eten.
Daarna zijn we naar een karaokebar gegaan waar we nog veel gezongen en gedanst hebben.

Ik vond dit echt een supervrijgezellendag. Echt op maat van mij. Ben blij dat het organisatieteam hier rekening mee gehouden heeft.

Nu nog 69 keer slapen en het is zover.

Nathalie
6-7-2013
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 756

Nadia
5-10-2013
 Meld misbruik28-4-2013 13:25:16

ohhh super dat het helemaal jouw ding was en dat je ervan hebt kunnen genieten, ook al heb je een paar mensen erbij gemist!
nu aftellen naar dé dag!!

Silke
4-5-2013
 Meld misbruik28-4-2013 13:56:19

Zo'n vrijgezellen is ook volledig mijn ding! Super dat het zo goed is meegevallen. Nu kan je beginnen aftellen naar de grote dag!! :)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...