Nu Online
Momenteel zijn er 687 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

juweeltjes

28-4-2013 12:37:35
Deze voormiddag ben ik bij Kralen-mani in Zonhoven mijn bruidsjuweeltjes gaan bestellen.
Het was een supervriendelijke vrouw die mij heel goed ontvangen heeft, ze heeft mij verschillende dingetjes getoond hoe ze het kon maken, wat de mogelijkheden zijn..
Ze werkt (voor bruidjes) uitsluitend met swarorvski parels en steentjes.
Ik ben supertevreden met het voorstel. Zaterdag zou ze het uitgewerkt hebben en mag ik mijn juweeltjes gaan halen.
Ik heb een ketting, armbandje en oorbellen assortie laten maken.
Ik heb weer een supergoed gevoel en wou dat hier toch ff delen ;-).

krista
9-8-2013
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 762

leen
29-8-2013
 Meld misbruik28-4-2013 13:31:43

Heb je hier foto's van? En vallen de prijzen een beetje mee?
In elk geval bedankt voor de tip. Is niet zo ver voor mij dus denk dat ik wel eens ga kijken :)

krista
9-8-2013
 Meld misbruik28-4-2013 13:48:58

Hoi Leen,
Foto's niet nee, sorry.
Ze zijn niet spotgoedkoop maar ik vond t wel nog mee vallen.
En je maakt het net zo duur als je zelf wil he...
Ik heb veel kleine swarovski steentjes er tussen laten plaatsen en dan loopt de prijs wel wat meer op.
Je kan er altijd vrijblijvend gaan kijken en vragen.
In de etalage zie je ook al voorbeeldjes.

Silke
4-5-2013
 Meld misbruik28-4-2013 13:58:36

Klinkt super tof!! Ik hou van Swarovski steentjes! Jammer genoeg heb ik mijn juwelen al. Alvast bedankt voor de tip, kan in de toekomst mss nog eens pas geven.. :)

krista
9-8-2013
 Meld misbruik5-5-2013 14:47:08

Ik ben vandaag mijn juweeltjes gaan ophalen,
ik ben dus superblij... :-) ze zijn echt keimooi.
Ook het gevoel dat ze uniek zijn en ik ze mee heb mogen ontwerpen vind ik een supergevoel.
Echt een aanrader voor ieder bruidje ;-).

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...