TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
dierk
|
13-11-2006 22:28:34
Dieter,
Moet je maar een keertje onze site bekijken als het past,www.studiohappymusic.be Wij kunnen je alvast perfecte referentie's doormailen,ieder feest die we verzorgen is afgewerkt,je bekijkt het maar eens,nog veel succes met de verdere voorbereidingen van jullie mooi'ste dag,Met muzikale groeten,Dierk Van Paemelen
|
|
Emmy
21-7-2007
|
13-11-2006 23:03:12
Dag Dieter,
Ik geef je de raad om zeker geen dj van 't Braemhof zelf te nemen. Het huwelijksfeest van mijn broer was daar. Het was echt een fantastisch feest, maar de dj kon beter. Hij draaide enkel muziek voor 'jongeren', terwijl mijn ouders ook best wel eens hadden willen dansen maar dan op andere muziek. succes met de zoektocht! groetjes Emmy
|
|
Bart
|
|
|
Lieke
22-6-2007
|
14-11-2006 16:02:09
Hallo,
Wij trouwen een maandje voor jullie en wij hebben er voor gekozen om een dj van het Braemhof te gebruiken omdat ze ons gegarandeerd hebben dat het dan echt in orde is...Je mag op voorhand een lijst invullen met de muziek die je graag hoort en de muziek die je zeker niet wil, dus ik vertrouw erop dat wij de muziek gaan krijgen die wij vragen...Het moet dan ook wel zijn dat die mensen naar moderne, hedendaagse muziek hebben gevraagd he...
Groetjes en hopelijk maak je een goede beslissing...
Lieke 22/06/07
|
|
Marc
|
14-11-2006 20:55:03
Hey, wij trouwen op 24/02/2007 en nemen DJ Chris VB bel hem eens voor meer info 0474/663 420. Groetjes Marc en Ann
|
|
Bart
|
15-11-2006 10:18:39
En dan is er nog Disco Amigo uit Knokke. http://www.dynamo.be bekijk de site eens !
|
|
Peter
|
|
|
Dieter
14-7-2007
|
22-11-2006 12:21:23
Hallo iedereen
Van harte bedankt voor jullie reacties. Onze keuze is eindelijk gemaakt: we kozen Gino Behiels (www.geeno.be ). Gedurende de week ligt z'n focus op zingen, in het week-end draait hij op diverse plaatsen, ook veel huwelijksfeesten (oa. Parkhotel Lokeren). Zit ook elk jaar een paar maanden in Mallorca om ginder te gaan draaien. We hopen dat 't spetterend wordt! We hebben er in ieder geval vertrouwen in.
|
|
Tom
|
20-12-2006 19:05:50
Dag Dieter
Hebben jullie al eens gedacht aan een live-band? Neem anders zeker eens een kijkje op de site www.smashdance.be . Alle contactgegevens vind je terug op de site. Neem gerust contact op voor meer info en laat je overtuigen dat een live-orkest best betaalbaar kan zijn! Groeten, Tom
ps: wij kunnen eventueel ook zorgen voor de dj voor achteraf!
|
|
Rob
|
23-2-2007 14:36:22
Hallo Dieter Vanaf 200 euro heb u Geluid en dj voor heleavond excl reiskosten
En met Lichtshow erbij vanaf 350 eur voor heleavond excl reiskosten
Artiesten is ook mogenlijk bij ons.
Voor foto's kan u vinden op onze website: www.mbm-drive-in-show.nl
Vriendelijke groeten van Rob Hukema
|
|
Daniel
|
21-3-2007 18:33:42
Na jaren van DJ'en in dancings en clubs kom ik terug naar mijn eerste liefde : huwelijken en verjaardagen.
Op gebied van muziek ben ik een echte kameleon oud, nieuw, zacht of boenk... je zegt het maar. Ik draai alles met even veel plezier. De echte specialiteit zijn de oldies en disco. Normaal ook als je ziet dat ik net even over de 50 ben. Voordeel van deze "gevorderde" leeftijd is wel de mensenkennis t.o.v. de veelal véél jongere collega's. En mensenkennis is soms wel nodig om een "lastig" publiek op de dansvloer te krijgen.
Wat betreft materiaal : ik gebruik uitsluitend kwaliteitsmateriaal van bekende merken.De uitgangwattage is 1200 watt stereo of zelfs 2500 watt mono (zeer geschikt voor buitenparty's). Op simpele vraag en zonder meerkost kan er ook een lichtshow met PAR's en scanners voorzien worden.
De vraagprijs is all-in : desnoods vanaf het moment dat de receptie begint met zachte lounge/achtergrondmuziek tot en met het einde van de feest - hoe laat dat ook mag zijn !!! Geen beperking in uren of wat dan ook. VASTE PRIJS = GEEN VERRASSINGEN.
Normaal 350 euro - nu slechts 250 euro - beperkte tijd geldig !!!!
Alle bijkomende informatie : 0495.746060
|
|
Kim
21-8-2010
|
16-6-2009 14:55:42
Aan alle koppeltjes die in het Braemhof gebtrouwd zijn, Wie hebben jullie uiteindelijk gekozen als dj en hadden jullie een spetterend dansfeest? Wij denken er aan om ook in het Braemhof te trouwen, maar maken ons wat zorgen om de geluidsbeperking die er heerst... is de muziek dan wel nog 'krachtig' genoeg?
groetjes kim
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|