Terug naar overzicht
Hoi Eva;Het is jou dag en jij moet dragen waar jij je goed mee voelt.Er zullen zeker wel bruidjes zijn die geen juwelen droegen of dragen op hun trouwdag.Dat zie je wel vaker op de foto's.Gewoon jou gevoel volgen ;-).
Gewoon dragen waar je je het beste bij voelt. Is het mooier zonder, zou ik er zeker geen dragen. Ik zal oorbellen en een armband dragen. Geen ketting omdat het anders wat te druk wordt. Je kan bv. ook opteren voor bv. enkel oorbellen te dragen.
Ik draag ook enkel kleine oorbelletjes en een armband, geen ketting, maar je moet dat zien bij jouw kleed wat het mooiste is. Iedereen heeft een verschillend kleed dusja
ik ga ook enkel oorbellen dragen denk ik... Ik draag sowieso bijna nooit een ketting of armbanden
ik draag ook enkel oorbellen - heel misschien een kettinkje, hangt ervan af hoe de halslijn van mijn kleed gaat zijn (moet nog versteld worden).ringen heb ik dan al ;-) en ik draag dan geen armband, omdat ik dat bijna niet draag èn omdat ik ook wil dat de ringen alle aandacht stelen :-)
Hier ook enkel oorbellen en armbans want kleed laat geen ketting toe :-) Veel hangt af van het soort kleed he. Xxc
Ik ga enkel wat armbandjes dragen, mijn verlovingsring en dan de trouwring :-)
Mijn "bruidsjuwelen" hebben mij 5euro ofzo gekost :) zelfgemaakte oorbellen en een hangertje met dezelfde steen dat ik dan aan mijn dagelijkse ketting hang ipv het andere hangertje. Steentjes gevonden in de veritas, maar ze matchen wel perfect met mijn kleed! Allemaal heel simpel dus... Armband draag ik niet en dan aan elk hand 1 ring (verlovings en trouwring)
Ik zal ook enkel oorbellen dragen (http://www.etsy.com/listing/85253171/wistaria?ref=shop_home_active). Ik draag ooit nooit een halsketting en het hoeft voor mij ook niet. Ik hou het allemaal liever simpel.
Ik heb een heel simpel kleed, dat wel juwelen nodig heeft.Ook in het dagdagelijks leven draag ik juwelen, dus bij de trouw oorbellen, een armband, en een haaraccesoire. X
Ik draag ook oorbellen en een armbandje..
toen ik mijn kleed had gekozen zei ik tegen ons mama: oh hierbij moet ik geen kettinkje, dat kleed is al druk genoeg.Tot de verkoopster mij een kettinkje aandeed, en dit was toch mooier met.Dus misschien eens vragen of je in de winkel eens een kettinkje mag passen en dan kan je nog zien.Maar als je dit zelf niet mooi vind, zou ik dit zeker niet doen.
Als je kleed de show al steelt heb je geen juwelen nodig :) Kopen omdat anderen zeggen dat het zo hoort is ook geen goed id :)
Bedankt allemaal! Het worden dus GEEN juwelen :-)