Terug naar overzicht
wij hebben dit:Kleed bruid(eind mei komt het normaal toe)Koustum bruidegom in ordemisboekje is goedgekeurd juist afprinten en afwerkenbedankjes getuigen is in orde verassing ouders is in ordeproef make-up en kapsel word normaal volgende week gedaan als ik thuis benschoen in ordejuwelen in ordebedankjes voor de gasten hebben alles juist gemaakt worden maar dat doen we pas in junifotolocaties in ordeeten word 6mei besproken met de feestzaalde uitnodegingen zijn al verstuurdversiering voor de feestzaal hebben we ook al gekocht tafel namen zijn ook al in orde enkel afprinten enzbruidsboeket weet al ongeveer hoe ik het wil juist nog gaan bestellen openings nummer hebben we ook interde lied hebben we ook al ik denk dat het alles is
Wij zitten even ver als jullie, Dorien. De uitnodigingen liggen ook klaar en heb een afspraak gemaakt voor mijn proef make-up en kapsel.Hoop wel dat ik tegen 15 mei schoenen en lingerie ga vinden, want dan heb ik mijn eerste pasbeurt.Nog veel succes aan alle 20-juli bruidjes (en de rest natuurlijk ook e )!!!
Wij trouwen een dagje eerder en zitten ongeveer ook zo ver: - eerste pas kleed is reeds geweest. Schoenen, lingerie en juwelen zijn ook in orde. Enkel nog op zoek naar een rood lint voor erop- kostuum bruidegom = in orde- misboekje is bijna af en moet nog goedgekeurd worden. Over de muziek in de kerk zijn we bijna zeker- proefmake up is in orde- proefkapsel is in juni bij de 2e pas- uitnodigingen zijn van half april de deur uit: de reacties komen stilaan binnen, maar er zijn er toch veel die niet kunnen (op reis) ondanks save the date filmpje in december)- bruidsboeket is gemaakt- versiering zaal en thema is halverwege- versiering kerk is nog wel wat werk aan- binnenkort gesprek met zaal, dj en fotograafOp zich ook allemaal kleine dingen vind ik, maar ik maak veel zelf dus daar kruipt heel wat tijd in.Nog veel 'plan en regel' plezier. Het begint te korten he.