Terug naar overzicht
Misschien kan je zetten:"Dresscode: feestelijk, indien mogelijk met een vleugje blauw"Ik vind het een heel leuk idee :). Al zal het als vrouw allicht evidenter zijn om een accessoire in het blauw te vinden dan als man.
Ik zou mij hier niet teveel zorgen over maken.Iedereen heeft waarschijnlijk wel wat blauws in zijn kleerkast liggen."Een vleugje" klinkt ook niet echt absoluut verplicht.Trouwens diegenen die echt een hekel hebben aan dresscodes, doen uiteindelijk toch hun eigen goesting.grtz
Wij hadden vorige zomer eentje met een tintje rood. Daar stond het net zo geformuleerd zoals je het in je vraag schrijft. Iedereen had ergens wel iets liggen, ook al ist rode nagellak :) En idd niemand zal speciaal iets kopen daarvoor, mensen die er geen zin in hebben, doen dat dan ook niet. Niet mee inzitten :)
Ik heb `met een hint van een herfstkleur` geschreven op de website :-)
Wij dachten dit ook eerst en dachten als volgt:Dresscode: Something blue...Zoals in't zinnetje: something old, something new, something borrowed, something blue :)
Op onze uitnodigingen komt:dresscode: "een tintje rood doet ons veel plezier"
Ik krijg nog geen dresscode verkocht aan men suite..... pfffffMaar ik vind jou zin echt niet dwingend, ik zou ervoor gaan!!!!!
Ik vind het een zeer leuk idee en klinkt helemaal niet dwingend.Mijn eerste idee was een toets hier of daar in het blauw dus zeker niet helemaal in het blauw.Ik zou het alleszins tof vinden om zo'n uitnodiging te krijgen en een uitdaging om een leuke blauwe toets te verzinnen :-)